SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Bildbanken bilder

Gå ner 
+10
Happy_stables
Liquitriq
Zeer
goldeness
Look
___12345
Videoband
Jullerullan
Admin
Yube
14 posters
Gå till sida : 1, 2  Nästa
FörfattareMeddelande
Yube
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Yube


Antal inlägg : 5
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:20 pm

Asså guuud, är det bara jag som stör mig på att det alltid är hästar med bilder från fotobanken som typ vinner/har bra resultat i utställningen? scratch

Svara gärna på detta inlägget. Det skulle vara kul att veta vad ni tycker. I love you
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nannablogg.spotblog.com
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:24 pm

Yube skrev:
Asså guuud, är det bara jag som stör mig på att det alltid är hästar med bilder från fotobanken som typ vinner/har bra resultat i utställningen? scratch

Svara gärna på detta inlägget. Det skulle vara kul att veta vad ni tycker. I love you

Jag håller med dig till 100 %, Ärligt talat så fattar jag inte hur folk röstar. Men när man tänker efter så tror jag det är småstal som vill träna upp sina hästar med egenskaps poäng, och då röstar dom ju bara 10 or eller 1 or på vilken bild som helst ... Ärligt talat så tycker jag att endast EGF bilder ska få delta i Uts.

Egf bilder är ju mkt finare en bilder som nästan alla andra har >.<
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Yube
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Yube


Antal inlägg : 5
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:31 pm

Admin skrev:
Yube skrev:
Asså guuud, är det bara jag som stör mig på att det alltid är hästar med bilder från fotobanken som typ vinner/har bra resultat i utställningen? scratch

Svara gärna på detta inlägget. Det skulle vara kul att veta vad ni tycker. I love you

Jag håller med dig till 100 %, Ärligt talat så fattar jag inte hur folk röstar. Men när man tänker efter så tror jag det är småstal som vill träna upp sina hästar med egenskaps poäng, och då röstar dom ju bara 10 or eller 1 or på vilken bild som helst ... Ärligt talat så tycker jag att endast EGF bilder ska få delta i Uts.

Egf bilder är ju mkt finare en bilder som nästan alla andra har >.<


Jamen hallå, det tkr juh typ alla >'<
Jag vet vad som ska göra åt det: TA BORT BILDBANKEN! Twisted Evil

Tycker du samma sak som jag? Kommentera!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nannablogg.spotblog.com
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:34 pm

Jag håller med er. Det kan ju inte vara samma bild hela tiden som vinner fasst olika djur scratch
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:36 pm

Jullerullan skrev:
Jag håller med er. Det kan ju inte vara samma bild hela tiden som vinner fasst olika djur scratch

Japp, håller med er båda två..

Bilbanken är ju rätt onödig? Seriös, vem vill ha samma bilder liksom .. Den borde tas bort .
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:40 pm

Yube skrev:
Asså guuud, är det bara jag som stör mig på att det alltid är hästar med bilder från fotobanken som typ vinner/har bra resultat i utställningen? scratch

Svara gärna på detta inlägget. Det skulle vara kul att veta vad ni tycker. I love you

Det är ju helt sjukt tycker jag att man ställer ut djur med bildbankens bilder. En rosett ska man väl få för att man själv har tagit en sån fin bild?
Till överst på sidan Gå ner
Yube
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Yube


Antal inlägg : 5
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:41 pm

Admin skrev:
Jullerullan skrev:
Jag håller med er. Det kan ju inte vara samma bild hela tiden som vinner fasst olika djur scratch

Japp, håller med er båda två..

Bilbanken är ju rätt onödig? Seriös, vem vill ha samma bilder liksom .. Den borde tas bort .


Ja, för om man då vinner med en bildbanken bild, så kan ju vem som helst ha en EXAKT lika dan. Kul? -.-'
Till överst på sidan Gå ner
http://www.nannablogg.spotblog.com
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:44 pm

Yube skrev:
Admin skrev:
Jullerullan skrev:
Jag håller med er. Det kan ju inte vara samma bild hela tiden som vinner fasst olika djur scratch

Japp, håller med er båda två..

Bilbanken är ju rätt onödig? Seriös, vem vill ha samma bilder liksom .. Den borde tas bort .


Ja, för om man då vinner med en bildbanken bild, så kan ju vem som helst ha en EXAKT lika dan. Kul? -.-'

Nej för då kan ju den ställa upp i utställningen och då kanske den vinner och då finns det två likadana! helt fel
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:44 pm

Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:51 pm

Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:53 pm

Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy

Bra, jag gör inte heller det Smile
Men jag har sett folk som röstat bara för att träna sina hästar snabbt -.-
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:55 pm

Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy

Japp, precis.. det är ju svårt att veta om bilden är ifrån Bildbaken? Tycker iallafall jag, hur ska man veta när man röstar? Man orkar ju inte bläddra igenom hela Bildbanken för att titta om en bild kommer därifrån?
Till överst på sidan Gå ner
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:57 pm

Videoband skrev:
Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy

Japp, precis.. det är ju svårt att veta om bilden är ifrån Bildbaken? Tycker iallafall jag, hur ska man veta när man röstar? Man orkar ju inte bläddra igenom hela Bildbanken för att titta om en bild kommer därifrån?

Nej precis, därför ska vi ta bort bildbanken Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 12:59 pm

Jullerullan skrev:
Videoband skrev:
Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy

Japp, precis.. det är ju svårt att veta om bilden är ifrån Bildbaken? Tycker iallafall jag, hur ska man veta när man röstar? Man orkar ju inte bläddra igenom hela Bildbanken för att titta om en bild kommer därifrån?

Nej precis, därför ska vi ta bort bildbanken Very Happy

Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.
Till överst på sidan Gå ner
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 1:02 pm

Citat :
Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.

Ja det vore bra!
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 4:15 pm

Jullerullan skrev:
Citat :
Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.

Ja det vore bra!

man borde istället skriva någonstans på bilden med en liten text (så det inte blir fult) ; "Bildbanken foto"
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 4:18 pm

___12345 skrev:
Jullerullan skrev:
Citat :
Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.

Ja det vore bra!

man borde istället skriva någonstans på bilden med en liten text (så det inte blir fult) ; "Bildbanken foto"

Ja men inte allt för liten för man måste se den Very Happy Men där det står t.ex. "Ludde på stallet.se" kan det ju stå inom parantes att bilden är från bildbanken
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedfre jan 04, 2008 4:25 pm

Jullerullan skrev:
___12345 skrev:
Jullerullan skrev:
Citat :
Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.

Ja det vore bra!

man borde istället skriva någonstans på bilden med en liten text (så det inte blir fult) ; "Bildbanken foto"

Ja men inte allt för liten för man måste se den Very Happy Men där det står t.ex. "Ludde på stallet.se" kan det ju stå inom parantes att bilden är från bildbanken

ah de låter bra men då kanske nån tror jaha e det ägaren? men gud va många djur han har me O.o xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 2:40 am

haha bra ide x) Men asså det skulle ju kunna stå [Denna bilden är fotad av ??? & kommer från bildbanken]
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:13 am

Videoband skrev:
Jullerullan skrev:
Videoband skrev:
Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Ja, haha fy vad tråkigt asså :/ <3 men seriöst >.< Man kan ju undra oxå vf medlemar röstar på dom.

Jag gör inte det :S Dom som gör det kanske inte tänker på det vad vet jag Very Happy

Japp, precis.. det är ju svårt att veta om bilden är ifrån Bildbaken? Tycker iallafall jag, hur ska man veta när man röstar? Man orkar ju inte bläddra igenom hela Bildbanken för att titta om en bild kommer därifrån?

Nej precis, därför ska vi ta bort bildbanken Very Happy

Japp precis.. eller så får stallet.se skriva med jättestor text över heeeela bilden att den kommer från Bildbanken.

Men har ni märkt i kanin utställningen? Där är det säkert 99.9% *överdriva* bilder från bildbanken -.- När man röstar så ser man samma bild tio gånger i rad. Sen så är det JÄTTE många stulna bilder och s.se gör inget åt det förrän en kanin med stulen bild har vunnit. DÅ tar dom bort bilden, när det är försent. Jag tror knappt att dom kollar bilderna när dom godkänner dem. scratch Men ang. hästarna. Det är jätte många bilder från bildbanken och jag tror knappast att alla känner igen en alla bilder därifrån, och det kanske bara är en bild som inte har använts av någon annan och som vinner uts och som alla tror är EF? Jag tycker som er, att man ska ta bort bildbanken.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:18 am

Tycker inte man ska få anmäla djur med bilder från bildbanken, man blir verkligen arg över att dom ens får en bra placering, hur kul är dte liksom att vinna med ett djur som alla typ har samma bild som >.< Shocked
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
goldeness
* Ny medlem *
* Ny medlem *
goldeness


Antal inlägg : 4
Registration date : 08-01-05

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:28 am

Admin skrev:
Tycker inte man ska få anmäla djur med bilder från bildbanken, man blir verkligen arg över att dom ens får en bra placering, hur kul är dte liksom att vinna med ett djur som alla typ har samma bild som >.< Shocked

Jag håller med! Jag tkr inte heller att amn ska ta bilder! Och dom som jobbar på S.s bryr sig ju inte, jag tkr dom borde kolla llite mer på vad medlemarna andvänder för bilder..
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:50 am

Japp verkligen! Sa dom typ inet för ett tag sen att dom godkädne alla bilder för at tdet skulel gå snabbare?
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Zeer
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Zeer


Antal inlägg : 10
Registration date : 08-01-05

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:28 am

Yube skrev:
Asså guuud, är det bara jag som stör mig på att det alltid är hästar med bilder från fotobanken som typ vinner/har bra resultat i utställningen? scratch

Svara gärna på detta inlägget. Det skulle vara kul att veta vad ni tycker. I love you

USH, jag och alla bilder från Christine Slawik och J.L, som VINNER! USHHHHHH
Till överst på sidan Gå ner
Zeer
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Zeer


Antal inlägg : 10
Registration date : 08-01-05

Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:47 am

Ja, jag håller VERKLIGEN med dig!<'3
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Bildbanken bilder Empty
InläggRubrik: Sv: Bildbanken bilder   Bildbanken bilder Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Bildbanken bilder
Till överst på sidan 
Sida 1 av 2Gå till sida : 1, 2  Nästa
 Liknande ämnen
-
» Stulna bilder elr inte?

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Tävlingar :: Utställningen-
Hoppa till: