SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Stulna bilder elr inte?

Gå ner 
+5
silvertomten
Look
Jullerullan
___12345
Admin
9 posters
FörfattareMeddelande
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedfre jan 04, 2008 2:47 pm

Någon mer en jag som tycker det är svårt att se skilnad på om bilden är stulen eller egf? Just nu tkr jag det känns osäkert att köpa jdur ifrån andras stall, och sen till dom som lånar bilder, man kna ju inte vara 100% säker på att dom äns har tillstånd :S
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedfre jan 04, 2008 2:53 pm

Admin skrev:
Någon mer en jag som tycker det är svårt att se skilnad på om bilden är stulen eller egf? Just nu tkr jag det känns osäkert att köpa jdur ifrån andras stall, och sen till dom som lånar bilder, man kna ju inte vara 100% säker på att dom äns har tillstånd :S

mh förstår dig johanna.. ;/ man blir irriterad t.ex. när man ser en Jörgen Larsson bild i UTS och man vet direkt att det är en av hans bilder och sen står de inte hans namn utan stallets man bah ; "ehm" och sen så vet man hur många de e som tar hans bilder utan att fråga, dom vet inte att man måste betala 50kr för att få använda dom. jag (malin) frågade honom om vi fick använda hans foton och han sa "en betalning på 50 kr så får du tillgång till alla" jag bah nehe då skiter jag i de men såmånga andra har snott från han. + från många andra fotografer.
Själv har vi tillstånd att ta kattbilder från en underbar liten hemsida. Videoband har en därifrån från oss. Very Happy I love you
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedfre jan 04, 2008 2:56 pm

Jag håller med dig rakt av, vet inte hur många som använder hans bilder och skriver © på dom -.- Tycker bara det är så tråkigt , . Det är kul när det kommer lånade bilder som ingen annan har.. För hur roligt är det liksom att vinna Uts med en bild som kanske 50st andra har.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedfre jan 04, 2008 3:25 pm

Admin skrev:
Jag håller med dig rakt av, vet inte hur många som använder hans bilder och skriver © på dom -.- Tycker bara det är så tråkigt , . Det är kul när det kommer lånade bilder som ingen annan har.. För hur roligt är det liksom att vinna Uts med en bild som kanske 50st andra har.

Många skriver att det är ett unikt djur, men om 50 andra har samma bild så är det ju inte så unikt!
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedfre jan 04, 2008 3:38 pm

Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Jag håller med dig rakt av, vet inte hur många som använder hans bilder och skriver © på dom -.- Tycker bara det är så tråkigt , . Det är kul när det kommer lånade bilder som ingen annan har.. För hur roligt är det liksom att vinna Uts med en bild som kanske 50st andra har.

Många skriver att det är ett unikt djur, men om 50 andra har samma bild så är det ju inte så unikt!

nepps inte alls. -.-' kattbilderna vi har tillstånd till har typ bara några fåtal tillstånd till och sånnt. vet ni vad? vi köpte 2 kattungar från en tjej för 70/styck (140 alltså) och de va underbara söta kattungar och hon sa inget om hemsidan och nu har vi tillstånd från den hemsidan som dom kommer ifrån! Så himla onödigt och hon skrev inte att hon har tillstånd eller nått och att bilderna kommer därifrån. vi betalade 140 för 2 när vi kunde ha gjort egna för 30 -.-' onödigt och man måste skriva vart bilderna kommer ifrån. Till videoband ; De e där bilden på Band kommer ifrån ^____^<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 2:18 am

___12345 skrev:
Jullerullan skrev:
Admin skrev:
Jag håller med dig rakt av, vet inte hur många som använder hans bilder och skriver © på dom -.- Tycker bara det är så tråkigt , . Det är kul när det kommer lånade bilder som ingen annan har.. För hur roligt är det liksom att vinna Uts med en bild som kanske 50st andra har.

Många skriver att det är ett unikt djur, men om 50 andra har samma bild så är det ju inte så unikt!

nepps inte alls. -.-' kattbilderna vi har tillstånd till har typ bara några fåtal tillstånd till och sånnt. vet ni vad? vi köpte 2 kattungar från en tjej för 70/styck (140 alltså) och de va underbara söta kattungar och hon sa inget om hemsidan och nu har vi tillstånd från den hemsidan som dom kommer ifrån! Så himla onödigt och hon skrev inte att hon har tillstånd eller nått och att bilderna kommer därifrån. vi betalade 140 för 2 när vi kunde ha gjort egna för 30 -.-' onödigt och man måste skriva vart bilderna kommer ifrån. Till videoband ; De e där bilden på Band kommer ifrån ^____^<3

Gud vad jobbigt. Alla borde skriva vart bilderna kommer ifrån!
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:39 am

Peronerna som lånar ut bilderna borde vara mer medvetna om vad folk gör med dom, dom borde vara mer vaksama och sätta © på sina bilder.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:52 am

Admin skrev:
Peronerna som lånar ut bilderna borde vara mer medvetna om vad folk gör med dom, dom borde vara mer vaksama och sätta © på sina bilder.

Jag o syrran har startat en ny hemsida där vi säljer kaninbilder. Vi har skrivit en text tvärsöver kaninen med hemsidans adress.
Det jag stör mig på är att så många härmar. Stallet L00k gjorde en kanin med namnet Look at Sweety och kopierade bilden från den riktiga kaninen Look At Sweety. Vi bad henne radera kaninen, men nejd. I fortsättningen tänker vi anmäla alla de som stjäl bilder från oss till polisen. Vi sa det till L00k och hon sa: Men jag visste inte, förlåt, jag ska aldrig göra om det igen, jag trodde ni var schyssta.

Men seriöst? Hade hon verkligen trott att VI skulle låta alla ta bilder från oss? Vi är faktsikt trötta på det -.-'
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:58 am

Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:59 am

Admin skrev:
Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.

Ja.. -.-' Visst, vi gjorde oxå så när vi var små o tog bilder från Google. Man visste ju inte bättre. Men bildstölder är ngt man pratar väldigt mkt om på s.se och det borde inte gå att missa.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
silvertomten
* Ny medlem *
* Ny medlem *



Antal inlägg : 1
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Ef, stulen eller GOOGLE ??   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:08 am

Det är ganska svårt att se om den kommer från google, ef eller om den är stulen, man kan ju lika stjäla en bild och skriva nytt namn silent
Jag vet inte själv om jag kommer våga köpa djur, för man kan ju bli anmälld pale
Till överst på sidan Gå ner
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:10 am

Look skrev:
Admin skrev:
Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.

Ja.. -.-' Visst, vi gjorde oxå så när vi var små o tog bilder från Google. Man visste ju inte bättre. Men bildstölder är ngt man pratar väldigt mkt om på s.se och det borde inte gå att missa.

haha ja, men om man hittar någon bild som är stulen och man säger till. Då tycker jag den som har stulit bilden inte tar åt sig och tar bort bilden. Istället säger den personen att man inte ska bry sig. Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:34 am

Videoband skrev:
Look skrev:
Admin skrev:
Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.

Ja.. -.-' Visst, vi gjorde oxå så när vi var små o tog bilder från Google. Man visste ju inte bättre. Men bildstölder är ngt man pratar väldigt mkt om på s.se och det borde inte gå att missa.

haha ja, men om man hittar någon bild som är stulen och man säger till. Då tycker jag den som har stulit bilden inte tar åt sig och tar bort bilden. Istället säger den personen att man inte ska bry sig. Shocked

Vi hotar med polisanmälning. Det är som eld i baken på dom, DÅ vaknar dom.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:40 am

Look skrev:
Videoband skrev:
Look skrev:
Admin skrev:
Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.

Ja.. -.-' Visst, vi gjorde oxå så när vi var små o tog bilder från Google. Man visste ju inte bättre. Men bildstölder är ngt man pratar väldigt mkt om på s.se och det borde inte gå att missa.

haha ja, men om man hittar någon bild som är stulen och man säger till. Då tycker jag den som har stulit bilden inte tar åt sig och tar bort bilden. Istället säger den personen att man inte ska bry sig. Shocked

Vi hotar med polisanmälning. Det är som eld i baken på dom, DÅ vaknar dom.
Hahaha får ta och göra det Smile
Till överst på sidan Gå ner
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedlör jan 05, 2008 4:42 am

Videoband skrev:
Look skrev:
Videoband skrev:
Look skrev:
Admin skrev:
Fattar först och främst inte varför folk snor bilder? Som om det skulle vara coolt på något sätt? eller höja deras status,

jag fröstår dej, vet många som härmar era kaniner för att dom är så bra placerade i Uts.

Tror det är yngre personer som sitter och gör såhär, dom fattar oftast inte vilka konsekvenser det kan ge.

Ja.. -.-' Visst, vi gjorde oxå så när vi var små o tog bilder från Google. Man visste ju inte bättre. Men bildstölder är ngt man pratar väldigt mkt om på s.se och det borde inte gå att missa.

haha ja, men om man hittar någon bild som är stulen och man säger till. Då tycker jag den som har stulit bilden inte tar åt sig och tar bort bilden. Istället säger den personen att man inte ska bry sig. Shocked

Vi hotar med polisanmälning. Det är som eld i baken på dom, DÅ vaknar dom.
Hahaha får ta och göra det Smile

Det hjälper iaf Razz Ska ta och polisanmäla nästa tjuv:P
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
Liquitriq
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Liquitriq


Antal inlägg : 35
Age : 33
Location : Borås
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedsön jan 06, 2008 10:35 am

Admin skrev:
Någon mer en jag som tycker det är svårt att se skilnad på om bilden är stulen eller egf? Just nu tkr jag det känns osäkert att köpa jdur ifrån andras stall, och sen till dom som lånar bilder, man kna ju inte vara 100% säker på att dom äns har tillstånd :S

Jo, det är ju även svårare att veta nu när så många har bättre kameror och kan fota hyfsat, vissa kan ju se ut som värsta proffs fotograferna.
Man kan ju aldrig veta om ngn har en stulen eller inte stulen bild, tex JL bilder , vilka har betalat 50kr för dom och vilka har inte? Det är väll bara Jörgen som vet det, själv betalade jag 50sp och nu använder jag dom bara till designer, eftersom jag inte har ngn så bra kamera ännu.

Men håller med , det är svårt cat
Till överst på sidan Gå ner
http://www.simoneandersson.blogspot.com
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedsön jan 06, 2008 1:56 pm

Ja precis, vissa på stallet.se fotar ju riktigt bra, och då blir man osäker. Dom jag är mest osäker på är ouptäckta stall som inte verkar vara så seriösa. Man vet j ualdrig om dom stulit en bild eller inte. Jag tror det är månag yngre barn som snor bilder från nätet. Igentligen bör man inte beskylla dom, eller iaf, när jag var ny på s.s tog jag bilder från internet, fast då var jag inte medveten om att man inte fick ta. Tror att dom flesta tog från sin början oegf bilder..
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedsön jan 06, 2008 10:59 pm

Admin skrev:
Ja precis, vissa på stallet.se fotar ju riktigt bra, och då blir man osäker. Dom jag är mest osäker på är ouptäckta stall som inte verkar vara så seriösa. Man vet j ualdrig om dom stulit en bild eller inte. Jag tror det är månag yngre barn som snor bilder från nätet. Igentligen bör man inte beskylla dom, eller iaf, när jag var ny på s.s tog jag bilder från internet, fast då var jag inte medveten om att man inte fick ta. Tror att dom flesta tog från sin början oegf bilder..

Det gör alla, men det värsta är att dom inte erkänner om man frågar om den är från internet. Vi tog in en 9:årig delägare på vårat f.d stall Casanova, hon hade Photoshop, kaniner o kunde fota etc. Vi lärde henne en sak i Photoshop som hon skulle andvända på stallet Casanova. Den första kaninen hon gör är med stulen bild. Vi sade till henne att hon inte fick vara delägare och hon blev jätte sur. Senare såg man en kanin i hennes stall med en bild från internet. Vi frågade henne om den var EF men hon sa att den var hennes farmors o farfars kanin. Vi frågade om hon hade fler bilder på den, men nej, för den hade brutit ryggraden. Question Shocked Suspect Men seriöst? Vilken fantasi har en 9:åring egentligen? Jag har en syster som är 9 år! Fast jag har talat om för henne att det är förbjudet att ta bilder från nätet.
Och sen talas det mkt om bilder. Vem som har fotat den, om den är EF etc... och ändå är det så många som stjäl bilder... No
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedons jan 09, 2008 10:50 am

Tror inte yngre barn fattar innebörden med att sno en bild från nätet, men håller med dig om att det är oehört jobbigt när dom inte vågar ekänna att bilden är Oegf. -.- Jag menar det är ju bättre att ta en bild från BB då Razz
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Look
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
Look


Antal inlägg : 431
Age : 31
Location : Göteborg
Registration date : 08-01-05

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedtor jan 10, 2008 10:02 am

Admin skrev:
Tror inte yngre barn fattar innebörden med att sno en bild från nätet, men håller med dig om att det är oehört jobbigt när dom inte vågar ekänna att bilden är Oegf. -.- Jag menar det är ju bättre att ta en bild från BB då Razz

Nej, det tror inte jag heller, men det finns ju oxå vuxna som tar bilder från nätet medvetet. Jag tkr att det första man lär sig innan man sätter sin fot på internet är att inte ta bilder av andra. Jag tkr att man ska ta tag i det, att lagen ska bli strängare ang. stulna bilder.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/picforsale
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedsön jan 27, 2008 9:11 am

Look skrev:
Admin skrev:
Tror inte yngre barn fattar innebörden med att sno en bild från nätet, men håller med dig om att det är oehört jobbigt när dom inte vågar ekänna att bilden är Oegf. -.- Jag menar det är ju bättre att ta en bild från BB då Razz

Nej, det tror inte jag heller, men det finns ju oxå vuxna som tar bilder från nätet medvetet. Jag tkr att det första man lär sig innan man sätter sin fot på internet är att inte ta bilder av andra. Jag tkr att man ska ta tag i det, att lagen ska bli strängare ang. stulna bilder.

Ja ellerhur! S.s borde faktiskt också kolla lite vanliga hemsidor lixom Google och se om dom är därifrån . skulle ta tid men visst.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedtis feb 26, 2008 7:31 am

Riotkid skrev:
Admin skrev:
Peronerna som lånar ut bilderna borde vara mer medvetna om vad folk gör med dom, dom borde vara mer vaksama och sätta © på sina bilder.
Fasst det ska inte behövas. Min kopis tipsade om att läsa i stallet utpekad
där står ALLLLLLLLLT om kopywrigte

men ingen bryr sig juh ändå typ.. -.-'
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Dream
* Medlem *
* Medlem *
Dream


Antal inlägg : 71
Age : 31
Location : Kalmar
Registration date : 08-03-09

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedmån mar 10, 2008 12:45 pm

Nej, ingen bryr sig för att det inte händer något. Hur många polisanmäler stulna bilder egentligen? Visst är det bra att supporten tar bort de som blir anmälda där, men det vore omöjligt att kontrollera hela s.s. De som godkänner bilderna är ju tvugna att släppa igenom alla sålänge det föreställer en häst/hund/whatever ><

Hårdare tag vore finfint. Och fler som är uppmärksamma och tar sig till att först och främst säga till snorungen.
Till överst på sidan Gå ner
Judymoody
* Ny medlem *
* Ny medlem *



Antal inlägg : 9
Registration date : 08-04-30

Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_minipostedons apr 30, 2008 5:05 am

Jag brukar köpa djur från en del och sånt då,och då säger en del att dom är stulna och ja jag bara affraid .Och när jag har bilder från Bildbanken på mina hästar för jag kan inte fota hästar har inga hästar.Då säger dom att dom är från google så nu blir du anmäld:O Snacka om störande!Fast dom anmäler ju mig inte.Så jag brukar inte köpa andras djur nu så ofta.Föder upp egna med EF bilder tongue
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Stulna bilder elr inte? Empty
InläggRubrik: Sv: Stulna bilder elr inte?   Stulna bilder elr inte? Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Stulna bilder elr inte?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bildbanken bilder

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Tävlingar :: Utställningen-
Hoppa till: