Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! tor jan 10, 2008 10:44 am | |
| Vi har klassråd på Måndag next weeek xD | |
|
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! ons jan 16, 2008 2:31 pm | |
| - Look skrev:
- Vi har klassråd på Måndag next weeek xD
vi har inte klassråd typ . O.o inte va jag vet hah x'd nä men vi har bara elevråd och kamratstödjare och bland kamratstödjarna ingår jag, varför vet jag inte. o.O x'd<3 många som tkr jag e snäll . vi har 6;åringar och upp till 6;or och jag e juh 6;a och de som e kul e att jag + några till e med de minnsta. ^___^'' asgölliga<3 hur kom jag in på detta? x'd<3 | |
|
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! tor jan 17, 2008 10:15 am | |
| - ___12345 skrev:
- Look skrev:
vi har inte klassråd typ . O.o inte va jag vet hah x'd nä men vi har bara elevråd och kamratstödjare och bland kamratstödjarna ingår jag, varför vet jag inte. o.O x'd<3 många som tkr jag e snäll . vi har 6;åringar och upp till 6;or och jag e juh 6;a och de som e kul e att jag + några till e med de minnsta. ^___^'' asgölliga<3 hur kom jag in på detta? x'd<3 haha, vi har stödgruppare och kärntruppare:P har ni mandelmasse nasse dagen i eran skola? Eller lunch konsert? | |
|
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! fre jan 18, 2008 7:08 am | |
| Går på en högstadieskola, där man går från 6;an till 9;an | |
|
Look * S.s Nörd *
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! lör feb 02, 2008 12:11 pm | |
| - Look skrev:
- ___12345 skrev:
- Look skrev:
vi har inte klassråd typ . O.o inte va jag vet hah x'd nä men vi har bara elevråd och kamratstödjare och bland kamratstödjarna ingår jag, varför vet jag inte. o.O x'd<3 många som tkr jag e snäll . vi har 6;åringar och upp till 6;or och jag e juh 6;a och de som e kul e att jag + några till e med de minnsta. ^___^'' asgölliga<3 hur kom jag in på detta? x'd<3 haha, vi har stödgruppare och kärntruppare:P har ni mandelmasse nasse dagen i eran skola? Eller lunch konsert? nä . lunch konsert? O.o va e de? x'd <3 fattar lite på namnet.. :S | |
|
Dream * Medlem *
Antal inlägg : 71 Age : 32 Location : Kalmar Registration date : 08-03-09
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! mån mar 10, 2008 1:04 pm | |
| Går i 9:an på en högstadieskola jag med Blir skönt o komma till gymnasiet nästa år haha. Alla längtar ngt enormt efter det verkar det som. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Officiell Chat Tråd! | |
| |
|