SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Vad för musik lyssnar du på?

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Lexz
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Lexz


Antal inlägg : 10
Age : 29
Registration date : 08-01-05

Vad för musik lyssnar du på? Empty
InläggRubrik: Vad för musik lyssnar du på?   Vad för musik lyssnar du på? Icon_minipostedsön apr 27, 2008 1:18 pm

Hej! Vill gärna veta vad ni har för musik smak^^, Jag gillar själv lyssnar på allt möjligt, eller som min bror säger ' fjortis musik'.
Jag bara älskar Sebastian Krantz <3 jag bara älskar honom(L) men det är nog för att en kille jag gillar IRL ser ut som honom Smile och hans låt texter är så undebara<3. Lysssnar även på Simpel plan ^^, dom är grymt bra! Ett tag lyssnade jag på Hilary Duff, bland annat hennes låt 'Someone´s watching over me' som hon sjunger i filmen Raise your voice. What a Face
Till överst på sidan Gå ner
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Vad för musik lyssnar du på? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på?   Vad för musik lyssnar du på? Icon_minipostedsön apr 27, 2008 1:37 pm

Lexz skrev:
Hej! Vill gärna veta vad ni har för musik smak^^, Jag gillar själv lyssnar på allt möjligt, eller som min bror säger ' fjortis musik'.
Jag bara älskar Sebastian Krantz <3 jag bara älskar honom(L) men det är nog för att en kille jag gillar IRL ser ut som honom Smile och hans låt texter är så undebara<3. Lysssnar även på Simpel plan ^^, dom är grymt bra! Ett tag lyssnade jag på Hilary Duff, bland annat hennes låt 'Someone´s watching over me' som hon sjunger i filmen Raise your voice. What a Face

aha Smile , jag själv lyssnar på t.ex. Collie Buddz , Demarco , Jacko m.m. !
Det är väl nån bladning mellan hiphop/reagge , venne riktigt Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Vad för musik lyssnar du på? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på?   Vad för musik lyssnar du på? Icon_minipostedmån apr 28, 2008 12:32 am

Lyssnar på Hiphop - RnB <3 Smile Och vanlig pop-musik.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Sponsored content





Vad för musik lyssnar du på? Empty
InläggRubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på?   Vad för musik lyssnar du på? Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Vad för musik lyssnar du på?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Vardags Snack-
Hoppa till: