Lexz * Ny medlem *
Antal inlägg : 10 Age : 30 Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Vad för musik lyssnar du på? sön apr 27, 2008 1:18 pm | |
| Hej! Vill gärna veta vad ni har för musik smak^^, Jag gillar själv lyssnar på allt möjligt, eller som min bror säger ' fjortis musik'. Jag bara älskar Sebastian Krantz <3 jag bara älskar honom(L) men det är nog för att en kille jag gillar IRL ser ut som honom och hans låt texter är så undebara<3. Lysssnar även på Simpel plan ^^, dom är grymt bra! Ett tag lyssnade jag på Hilary Duff, bland annat hennes låt 'Someone´s watching over me' som hon sjunger i filmen Raise your voice. | |
|
Videoband Admin
Antal inlägg : 44 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på? sön apr 27, 2008 1:37 pm | |
| - Lexz skrev:
- Hej! Vill gärna veta vad ni har för musik smak^^, Jag gillar själv lyssnar på allt möjligt, eller som min bror säger ' fjortis musik'.
Jag bara älskar Sebastian Krantz <3 jag bara älskar honom(L) men det är nog för att en kille jag gillar IRL ser ut som honom och hans låt texter är så undebara<3. Lysssnar även på Simpel plan ^^, dom är grymt bra! Ett tag lyssnade jag på Hilary Duff, bland annat hennes låt 'Someone´s watching over me' som hon sjunger i filmen Raise your voice. aha , jag själv lyssnar på t.ex. Collie Buddz , Demarco , Jacko m.m. ! Det är väl nån bladning mellan hiphop/reagge , venne riktigt | |
|
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på? mån apr 28, 2008 12:32 am | |
| Lyssnar på Hiphop - RnB <3 Och vanlig pop-musik. | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Vad för musik lyssnar du på? | |
| |
|