| * Förslag * | |
|
+6Look goldeness ___12345 Videoband Jullerullan Admin 10 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: * Förslag * fre jan 04, 2008 1:36 pm | |
| Tänkte ta upp det där med hur många tjat man igentligen borde få skicka på en dag. Jag tycker man ksa få skicka ungefär 5 tjat om dagen . Det borde ju räcka med tanke på kostnaderna. Alla stall har ju inte precis råd tat skicka hur månag tjat som helt som dan, och det gör ju så att fler stall inte syns lika mkt.
vad tkr du? | |
|
| |
Jullerullan * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: * Förslag * fre jan 04, 2008 1:42 pm | |
| - Admin skrev:
- Tänkte ta upp det där med hur många tjat man igentligen borde få skicka på en dag.
Jag tycker man ksa få skicka ungefär 5 tjat om dagen . Det borde ju räcka med tanke på kostnaderna. Alla stall har ju inte precis råd tat skicka hur månag tjat som helt som dan, och det gör ju så att fler stall inte syns lika mkt.
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" | |
|
| |
Videoband Admin
Antal inlägg : 44 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: * Förslag * fre jan 04, 2008 1:53 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
- Tänkte ta upp det där med hur många tjat man igentligen borde få skicka på en dag.
Jag tycker man ksa få skicka ungefär 5 tjat om dagen . Det borde ju räcka med tanke på kostnaderna. Alla stall har ju inte precis råd tat skicka hur månag tjat som helt som dan, och det gör ju så att fler stall inte syns lika mkt.
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt | |
|
| |
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: * Förslag * fre jan 04, 2008 2:27 pm | |
| - Videoband skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt Ja | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: * Förslag * fre jan 04, 2008 2:37 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- Videoband skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt Ja men alltså man har juh en timmes tid att inte få skicka ett nytt tjatmeddelande och det finns juh de som har under 11 stp så de komme rändå inte kunna skicka. det är många stall som skriver men alla kommer ändå fram. så kan man tänka. kanske värkar lite elak mot dom men ja det e så jag tycker.. ;/ <3 | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: * Förslag * fre jan 04, 2008 2:41 pm | |
| Det står att man igentligen inet ska kunna ksicka fler tjat inom senast en timma!, men jag har märkt att man kan skicka igen efter drygt 10 min. Något jag vill påpeka | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| |
| |
Videoband Admin
| |
| |
goldeness * Ny medlem *
Antal inlägg : 4 Registration date : 08-01-05
| |
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: * Förslag * lör jan 05, 2008 3:31 am | |
| Samma här , :S Tycker det är jätte kosntigt. | |
|
| |
goldeness * Ny medlem *
Antal inlägg : 4 Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: * Förslag * lör jan 05, 2008 3:33 am | |
| - ___12345 skrev:
- Jullerullan skrev:
- Videoband skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt Ja men alltså man har juh en timmes tid att inte få skicka ett nytt tjatmeddelande och det finns juh de som har under 11 stp så de komme rändå inte kunna skicka. det är många stall som skriver men alla kommer ändå fram. så kan man tänka. kanske värkar lite elak mot dom men ja det e så jag tycker.. ;/ <3 Jag tkr det borde bli billigare att skcika tjat eller att man får skicka ett begrensat antal om dan! det är precis som ni säger för dom som är kända brukar skcika många tjat och dom som är okände har typ alldrig råd .. :/ | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: * Förslag * lör jan 05, 2008 3:35 am | |
| fast om ett tjat hade varit billigare då hade ju folk skickat jätte många tjat. | |
|
| |
Videoband Admin
| |
| |
___12345 * S.s Nörd *
| |
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: * Förslag * lör jan 05, 2008 11:42 am | |
| - Admin skrev:
- Samma här , :S Tycker det är jätte kosntigt.
Förr oss tar det 1 timma nu Tills nu kunde vi skicka tjat när tjatet försvunnit från listan bland alla 20 senast skickade tjat xD | |
|
| |
Liquitriq * Ny medlem *
Antal inlägg : 35 Age : 33 Location : Borås Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: * Förslag * lör jan 05, 2008 6:44 pm | |
| - Videoband skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt Ehm, jag tror inte det spelar ngn roll XD Lix många stall som har blivit "kända" nu på senare tid har ju endå blivit "kända" fastän det har funnits rikare och kändare stall XD | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: * Förslag * sön jan 06, 2008 3:54 am | |
| - Liquitriq skrev:
- Videoband skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
vad tkr du? Ja för om "kända" stall skickar helatiden så har aldrig ett "okänt" stall chans att bli "känd" Japp precis, tänk alla SUPERSNYGGA stall som inte har så jättemkt sp, hur ska dom komma fram när alla som har mkt sp skickar mer än 10 tjat per dag? Det blir ganska svårt Ehm, jag tror inte det spelar ngn roll XD Lix många stall som har blivit "kända" nu på senare tid har ju endå blivit "kända" fastän det har funnits rikare och kändare stall XD Men det finns säkert många kända stall utan särskilt mkt sp. Man får jobba sig uppåt. | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: * Förslag * sön jan 06, 2008 5:56 am | |
| Jao, men oftast dom som blir riktigt kända har från början kanske lyckats i Utställningen, stalltoppen... Det kan ju finnas många super snygag stall här & var på s.s som inet har råd att synas. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: * Förslag * sön jan 06, 2008 6:00 am | |
| - Admin skrev:
- Jao, men oftast dom som blir riktigt kända har från början kanske lyckats i Utställningen, stalltoppen... Det kan ju finnas många super snygag stall här & var på s.s som inet har råd att synas.
jo precis, dom kanske gör mnga djur som ingen köper, och sen har dom inte råd att synas.. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: * Förslag * sön jan 06, 2008 11:07 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
- Jao, men oftast dom som blir riktigt kända har från början kanske lyckats i Utställningen, stalltoppen... Det kan ju finnas många super snygag stall här & var på s.s som inet har råd att synas.
jo precis, dom kanske gör mnga djur som ingen köper, och sen har dom inte råd att synas.. Ja, men för att bli känd nu så ska man kunna göra följande: Snygga designer/stallplaner, fota BRA, ha ett djur att fota om inte flera, ha mkt sp, skicka mkt tjat etc... | |
|
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: * Förslag * mån jan 07, 2008 8:42 am | |
| - Look skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
jo precis, dom kanske gör mnga djur som ingen köper, och sen har dom inte råd att synas.. Ja, men för att bli känd nu så ska man kunna göra följande: Snygga designer/stallplaner, fota BRA, ha ett djur att fota om inte flera, ha mkt sp, skicka mkt tjat etc... Precis, (:' men jag tkr inte det där med kändisskapet är så viktigt. Jag förstår inte på andra medlemmar som tkr att det är så viktigt! ;'o | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: * Förslag * mån jan 07, 2008 9:16 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
jo precis, dom kanske gör mnga djur som ingen köper, och sen har dom inte råd att synas.. Ja, men för att bli känd nu så ska man kunna göra följande: Snygga designer/stallplaner, fota BRA, ha ett djur att fota om inte flera, ha mkt sp, skicka mkt tjat etc... Precis, (:' men jag tkr inte det där med kändisskapet är så viktigt. Jag förstår inte på andra medlemmar som tkr att det är så viktigt! ;'o Vi tkr inte det e så viktigt xD Eller lite kanske x'D | |
|
| |
| Rubrik: Sv: * Förslag * mån jan 07, 2008 9:19 am | |
| - Look skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
jo precis, dom kanske gör mnga djur som ingen köper, och sen har dom inte råd att synas.. Ja, men för att bli känd nu så ska man kunna göra följande: Snygga designer/stallplaner, fota BRA, ha ett djur att fota om inte flera, ha mkt sp, skicka mkt tjat etc... Precis, (:' men jag tkr inte det där med kändisskapet är så viktigt. Jag förstår inte på andra medlemmar som tkr att det är så viktigt! ;'o Vi tkr inte det e så viktigt xD Eller lite kanske x'D Haha okejs. PYTTEPYTTEPYTTELITE då. För det är ju roligt om man typ är känd och så.. Men ibland inte o_o' Det kan spridas falska rykten om typ kända stall. Så som det gjort på mig "/ .. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: * Förslag * tis jan 08, 2008 8:14 am | |
| Haha okejs. PYTTEPYTTEPYTTELITE då. För det är ju roligt om man typ är känd och så.. Men ibland inte o_o' Det kan spridas falska rykten om typ kända stall. Så som det gjort på mig "/ ..[/quote]
Ja, det har dom gjort med oss oxå -.-' | |
|
| |
| Rubrik: Sv: * Förslag * tis jan 08, 2008 1:16 pm | |
| Okejs, de är cp'iga ju! Asså kolla. Vrf gör de så? Avundsjuka elr vad? -.-' | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: * Förslag * | |
| |
|
| |
| * Förslag * | |
|