| Ryttarlicens | |
|
+5Videoband Look ___12345 Admin Jullerullan 9 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Jullerullan * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens lör jan 05, 2008 7:22 am | |
| - Admin skrev:
- Vet inte, men har hört att det finns sådana här gamla spel som dom säljer på auktionssajter xD
jasså | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| |
| |
Liquitriq * Ny medlem *
Antal inlägg : 35 Age : 33 Location : Borås Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens lör jan 05, 2008 6:38 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- Jag tycker att man borde få med licens när man köper gm. För annars är det så dyrt om man vill ha allt!
Mjo, håller med. Fast skulle det vara billigare så skulle MÅNGA mer spela det, och s.s skulle behöva bättre servar för att klara av belastningen (det är iaf vad jag tror) och s.s skulle säkert bli väldigt segt också :S Så det är kanske lika bra att det kostar så mkt det gör. Tyvärr. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 3:50 am | |
| - Liquitriq skrev:
- Jullerullan skrev:
- Jag tycker att man borde få med licens när man köper gm. För annars är det så dyrt om man vill ha allt!
Mjo, håller med. Fast skulle det vara billigare så skulle MÅNGA mer spela det, och s.s skulle behöva bättre servar för att klara av belastningen (det är iaf vad jag tror) och s.s skulle säkert bli väldigt segt också :S Så det är kanske lika bra att det kostar så mkt det gör. Tyvärr. Ja, för Hasse o Petter eller vad dom heter, måste ju få in pengar för att kunna fortsätta med Stallet.se. Dom får ju pengarna från att vi köper GM och SP. (Pappa gillar inte dom för det, han tkr dom stjäl pengar från barn, då det är svårt att vara medlem på s.se utan sp) | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 5:05 am | |
| Igentligen håller s.s en ganska låg kostnad med tanke på att ett Gm kostar 15 kr, om man däremot jämför med Habbo är det ju ganska billigt. Dock tycker jag inte att ryttalicensen ska ha 10kr i avgift, såf 7-8 kanske. | |
|
| |
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 5:13 am | |
| - Admin skrev:
- Igentligen håller s.s en ganska låg kostnad med tanke på att ett Gm kostar 15 kr, om man däremot jämför med Habbo är det ju ganska billigt. Dock tycker jag inte att ryttalicensen ska ha 10kr i avgift, såf 7-8 kanske.
ja det skulle vara lagomt med en krona om dagen | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 7:05 am | |
| Ja... men jag tkr att i Championship, om man INTE har ryttarlicens, att man ska få tävla iaf, fast man har färre chanser på sej | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 7:11 am | |
| - Look skrev:
- Ja... men jag tkr att i Championship, om man INTE har ryttarlicens, att man ska få tävla iaf, fast man har färre chanser på sej
jo det vore kul att få göra det | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 06, 2008 7:44 am | |
| - Jullerullan skrev:
- Look skrev:
- Ja... men jag tkr att i Championship, om man INTE har ryttarlicens, att man ska få tävla iaf, fast man har färre chanser på sej
jo det vore kul att få göra det aa, man kan ju iofs träna utan att ha ryttarlicens:D | |
|
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 07, 2008 8:35 am | |
| - Jullerullan skrev:
Aah, det tkr jag med! ;'o Så dyrt liksom. Det är bara en hemsida. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 07, 2008 9:15 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Jullerullan skrev:
Aah, det tkr jag med! ;'o Så dyrt liksom. Det är bara en hemsida. Ja, men dom har ju hemsidan för att tjäna pengar på... | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 07, 2008 9:17 am | |
| - Look skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Jullerullan skrev:
Aah, det tkr jag med! ;'o Så dyrt liksom. Det är bara en hemsida. Ja, men dom har ju hemsidan för att tjäna pengar på... Ja iförsig då 'gah' .. Men habbo, vet någon va det är? Jag kanske inte borde blanda in habbo just nu när det inte är ämnet vi snackar om! Men det är superdyrt. Ett sms kostar 15 kr och man får bara 6 mynt. ;S Och på s.s så kostar gm ju 15 kr och man får 15 dagar nu tror jah o_o' Eller? | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens ons jan 09, 2008 10:53 am | |
| Japp, Habbo har varit uppe på många TV programm, där dom "sagt" att Habbo lurar abrn på pengar. S.s är billigt om man säger så! | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens tor jan 10, 2008 10:38 am | |
| - Admin skrev:
- Japp, Habbo har varit uppe på många TV programm, där dom "sagt" att Habbo lurar abrn på pengar. S.s är billigt om man säger så!
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens lör jan 12, 2008 8:46 am | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
- Japp, Habbo har varit uppe på många TV programm, där dom "sagt" att Habbo lurar abrn på pengar. S.s är billigt om man säger så!
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D | |
|
| |
Happy_stables * Ny medlem *
Antal inlägg : 38 Age : 31 Registration date : 08-01-08
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens lör jan 12, 2008 10:59 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 13, 2008 5:54 am | |
| - Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 13, 2008 5:55 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 13, 2008 7:34 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD Haha xD men allts¨man borde ha typ 100 Mynt för 15:-.. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens sön jan 13, 2008 11:55 pm | |
| - Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD Haha xD men allts¨man borde ha typ 100 Mynt för 15:-.. xD Haha:P Ska denna sida bli om habbo oxå?(AA) | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 14, 2008 8:50 am | |
| - Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD Haha xD men allts¨man borde ha typ 100 Mynt för 15:-.. xD Haha:P Ska denna sida bli om habbo oxå?(AA) Haha, nejj. x'D | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 14, 2008 8:51 am | |
| - Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD Haha xD men allts¨man borde ha typ 100 Mynt för 15:-.. xD Haha:P Ska denna sida bli om habbo oxå?(AA) Haha, kanske det | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens mån jan 14, 2008 1:01 pm | |
| Nee, det får vi inte hoppas | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens tis jan 15, 2008 11:41 pm | |
| - Look skrev:
- Nee, det får vi inte hoppas
Nöö xD | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens fre jan 18, 2008 11:31 am | |
| [quote="Happy_stables"] - Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, faktiskt... s.se e ganska billigt, 15 kr är ingenting egentligen. Hmh.. >'< Fast jo, 15 kr är ju ingenting om man jämför med 1000:- kr. Men 15 kr är faktist också någonting. x'D Haha ah. Men habbo liksom TIGGER ju, 6 mynt 15:- oj billigt! Svar nej xD Men ah.. Aa, de lurar barn. 'grrrr' arg. oj, ofta man har en sån min. jag menar >__<' xD Haha xD men allts¨man borde ha typ 100 Mynt för 15:-.. xD Haha:P Ska denna sida bli om habbo oxå?(AA) Haha, kanske det [/quote haha hur kom ni in på detta? O_o xD de skulle handla om Championship . x"d Men 100 mynt på habbo de skulle inte gå för de e så "billigt" me möbler, 3 mynt - 4 mynt för en säng de skulle juh bli typ 100 möbler för dom 100 mynten om man köper 1 mynts saker. (e själv medlem men inte kul) xD *DÅLIG* | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ryttarlicens | |
| |
|
| |
| Ryttarlicens | |
|