NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan. |
|
| Ord! | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Ord! fre feb 01, 2008 2:55 pm | |
| - Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt? | |
| | | ___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Ord! lör feb 02, 2008 12:02 pm | |
| - Stjärnglans skrev:
- - Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt?
Ehmm .. jag vet inte . O.o lägg ner kanske haha . x'D Jag skulle blivit asröd om jag sa de i klassrummet asså bajsa. x'D<3 | |
| | | Dream * Medlem *
Antal inlägg : 71 Age : 32 Location : Kalmar Registration date : 08-03-09
| Rubrik: Sv: Ord! mån mar 10, 2008 10:38 am | |
| Damp, cp, spece (ehm, min polare som kör den stavningen xP), ofta, typ e välanvända ord. Kmr med all säkerthet på fler Men shiiet, jag låter ju som värsta fjortisen. | |
| | | Lexz * Ny medlem *
Antal inlägg : 10 Age : 30 Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Ord! sön apr 27, 2008 1:21 pm | |
| - Stjärnglans skrev:
- - Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt?
Jag säger alltid OMG , lol , vet inte, seriöst?, xD det var några av de orden jag säger | |
| | | Wizuell * Ny medlem *
Antal inlägg : 13 Age : 31 Location : Mölndal Registration date : 08-04-23
| Rubrik: Sv: Ord! tis apr 29, 2008 12:51 pm | |
| - ___12345 skrev:
- Stjärnglans skrev:
Ehmm .. jag vet inte . O.o lägg ner kanske haha . x'D Jag skulle blivit asröd om jag sa de i klassrummet asså bajsa. x'D<3 Oj, haha x] Fast de flesta i min klass är vana om jag säger något sådant så det skulle inte vara så pinsamt för mig Men ett ord jag börjat säga jättemycket är "hömm" alltså typ om någon säger, vad har vi i läxa? och istället för att jag svarar "va" svarar jag hömm x] haha, mina kompisar tycker jag är irriterande Jag borde nog räkna hur många gånger jag säger det, undra hur många jag säger egentligen O.o xD | |
| | | Sponsored content
| Rubrik: Sv: Ord! | |
| |
| | | | Ord! | |
|
| Behörigheter i detta forum: | Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
| |
| |
| |
|