SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ord!

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Stjärnglans
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Stjärnglans


Antal inlägg : 154
Age : 27
Location : Örebro
Registration date : 08-01-05

Ord! Empty
InläggRubrik: Ord!   Ord! Icon_minipostedfre feb 01, 2008 2:55 pm

- Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt? Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stallet.se
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Ord! Empty
InläggRubrik: Sv: Ord!   Ord! Icon_minipostedlör feb 02, 2008 12:02 pm

Stjärnglans skrev:
- Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt? Smile

Ehmm .. jag vet inte . O.o lägg ner kanske haha . x'D Jag skulle blivit asröd om jag sa de i klassrummet asså bajsa. x'D<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Dream
* Medlem *
* Medlem *
Dream


Antal inlägg : 71
Age : 31
Location : Kalmar
Registration date : 08-03-09

Ord! Empty
InläggRubrik: Sv: Ord!   Ord! Icon_minipostedmån mar 10, 2008 10:38 am

Damp, cp, spece (ehm, min polare som kör den stavningen xP), ofta, typ e välanvända ord. Kmr med all säkerthet på fler Smile
Men shiiet, jag låter ju som värsta fjortisen. Shocked
Till överst på sidan Gå ner
Lexz
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Lexz


Antal inlägg : 10
Age : 29
Registration date : 08-01-05

Ord! Empty
InläggRubrik: Sv: Ord!   Ord! Icon_minipostedsön apr 27, 2008 1:21 pm

Stjärnglans skrev:
- Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt? Smile

Jag säger alltid OMG affraid , lol , vet inte, seriöst?, xD det var några av de orden jag säger Razz lol!
Till överst på sidan Gå ner
Wizuell
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Wizuell


Antal inlägg : 13
Age : 30
Location : Mölndal
Registration date : 08-04-23

Ord! Empty
InläggRubrik: Sv: Ord!   Ord! Icon_minipostedtis apr 29, 2008 12:51 pm

___12345 skrev:
Stjärnglans skrev:
- Hmh, vad brukar ni oftast säga för ord? Jag menar. Jag brukar säga "Fan, bajsakorvisen, bajsakorven, bajsakoorviis xD' Haha, jag vet. De orden är roliga men ja.. En gång sa jag typ "bajsa" vår lärare ba: om du ska bajsa får du göra det i toan. så börja jag dampskratta :') HAHAHA. xD' Aja, nu ska jag nt berätta något om det! Var brukar ni säga för ord typ jämt? Smile

Ehmm .. jag vet inte . O.o lägg ner kanske haha . x'D Jag skulle blivit asröd om jag sa de i klassrummet asså bajsa. x'D<3

Oj, haha x] Fast de flesta i min klass är vana om jag säger något sådant så det skulle inte vara så pinsamt för mig Very Happy
Men ett ord jag börjat säga jättemycket är "hömm" alltså typ om någon säger, vad har vi i läxa? och istället för att jag svarar "va" svarar jag hömm x] haha, mina kompisar tycker jag är irriterande Very Happy Jag borde nog räkna hur många gånger jag säger det, undra hur många jag säger egentligen O.o xD
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stallet.se
Sponsored content





Ord! Empty
InläggRubrik: Sv: Ord!   Ord! Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Ord!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Vardags Snack-
Hoppa till: