SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Kamera?

Gå ner 
+2
___12345
Stjärnglans
6 posters
FörfattareMeddelande
Stjärnglans
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Stjärnglans


Antal inlägg : 154
Age : 27
Location : Örebro
Registration date : 08-01-05

Kamera? Empty
InläggRubrik: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedsön jan 27, 2008 4:20 am

- Jo, det är ju lite kul att veta vilken kamera ni använder när ni typ ska fota naturen/djuren osv. Själv använder jag oftast min digitalkamera, en HP Photosmart R818 som har 5.1 megapixlar. Men den är typ sönder så den är på lagning just nu.. Så jag fotar nu med min usla mobil >'<.. Aja, jag ska iallafall få en ny. En Sony DCS-H2. Det är en digitalkamera, men också en blandning av en systemkamera! :')' Jag ska få kameran om typ 2 månader elr så :]' Vad har ni för kamera? <'3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stallet.se
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedsön jan 27, 2008 8:51 am

Stjärnglans skrev:
- Jo, det är ju lite kul att veta vilken kamera ni använder när ni typ ska fota naturen/djuren osv. Själv använder jag oftast min digitalkamera, en HP Photosmart R818 som har 5.1 megapixlar. Men den är typ sönder så den är på lagning just nu.. Så jag fotar nu med min usla mobil >'<.. Aja, jag ska iallafall få en ny. En Sony DCS-H2. Det är en digitalkamera, men också en blandning av en systemkamera! :')' Jag ska få kameran om typ 2 månader elr så :]' Vad har ni för kamera? <'3

Kuligt! ^___^ Jag har ingen riktig kamera jag smasha visst in den i alltan-staketet. -.- Embarassed Justnu fotar jag med min mobil jag med och det är en Cyber-shot *sätter på musiken igen* som har 2.0 megapixlar (BLÄ men de e bara en mobil) . ganska bra iallafall , på dagen. :/ <3
Ni andra då? x'd<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Wilzer
* Ny medlem *
* Ny medlem *



Antal inlägg : 17
Registration date : 08-02-24

Kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedsön feb 24, 2008 2:09 pm

___12345 skrev:
Stjärnglans skrev:
- Jo, det är ju lite kul att veta vilken kamera ni använder när ni typ ska fota naturen/djuren osv. Själv använder jag oftast min digitalkamera, en HP Photosmart R818 som har 5.1 megapixlar. Men den är typ sönder så den är på lagning just nu.. Så jag fotar nu med min usla mobil >'<.. Aja, jag ska iallafall få en ny. En Sony DCS-H2. Det är en digitalkamera, men också en blandning av en systemkamera! :')' Jag ska få kameran om typ 2 månader elr så :]' Vad har ni för kamera? <'3

Kuligt! ^___^ Jag har ingen riktig kamera jag smasha visst in den i alltan-staketet. -.- Embarassed Justnu fotar jag med min mobil jag med och det är en Cyber-shot *sätter på musiken igen* som har 2.0 megapixlar (BLÄ men de e bara en mobil) . ganska bra iallafall , på dagen. :/ <3
Ni andra då? x'd<3

Jag andvänder min mobil med 2megapixlar xD Ganska bra bilder iag xD
Till överst på sidan Gå ner
Dream
* Medlem *
* Medlem *
Dream


Antal inlägg : 71
Age : 31
Location : Kalmar
Registration date : 08-03-09

Kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedmån mar 10, 2008 10:35 am

Olympus SP-560UZ Smile En "halvsystem" med 18x zoom och 8.0 mpx. Riktigt bra och min allra bästa vän ^____^
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedons apr 23, 2008 9:36 am

Använder mig utav en Canon Eos 400D Very Happy ^^
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Videoband
Admin
Videoband


Antal inlägg : 44
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Kamera? Empty
InläggRubrik: Kamera?   Kamera? Icon_minipostedsön apr 27, 2008 1:24 pm

Jag anväder mig utav Nikon D50 , älskar den kameran ! Jag har haft den i ungefär 1½ år Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kamera? Empty
InläggRubrik: Sv: Kamera?   Kamera? Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Kamera?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Vardags Snack-
Hoppa till: