| Versaler i tjat? | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Versaler i tjat? lör jan 19, 2008 11:53 am | |
| Är så trött på alla som skriver med versaler "KÖÖÖPPP MIN HÄÄST" i tjat, det borde finnas en regel (som i chatten) att man inte får skirva med stora bokstäver -.- ' Eller vad tycker ni ? | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? sön jan 20, 2008 2:48 am | |
| - Admin skrev:
- Är så trött på alla som skriver med versaler "KÖÖÖPPP MIN HÄÄST" i tjat, det borde finnas en regel (som i chatten) att man inte får skirva med stora bokstäver -.- ' Eller vad tycker ni ?
Kanske inte hela meningen med versaler, men om man vill uttrycka ett ord mer kan man ju använda versaler för just det ordet.. | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| |
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? mån jan 21, 2008 9:42 am | |
| Jo, visst ska man få betona vissa ord , men det är verklige nstörande när det kommer upp en mening där det tsår "TITTA IN I MITT STALL NUUU!!!!!!" & sen när dom överdriver med smajlisar, utroppstecken osv.. xD | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? tis jan 22, 2008 10:05 am | |
| - Admin skrev:
- Jo, visst ska man få betona vissa ord , men det är verklige nstörande när det kommer upp en mening där det tsår "TITTA IN I MITT STALL NUUU!!!!!!" & sen när dom överdriver med smajlisar, utroppstecken osv.. xD
Ja, förstår, det är Jobbigt -.- | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? tis jan 22, 2008 10:12 am | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
- Jo, visst ska man få betona vissa ord , men det är verklige nstörande när det kommer upp en mening där det tsår "TITTA IN I MITT STALL NUUU!!!!!!" & sen när dom överdriver med smajlisar, utroppstecken osv.. xD
Ja, förstår, det är Jobbigt -.- ja håller med. när jag var mindre skrev jag typ ; Vad gör du???? eller jag gillar........................ och du e sööööt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - fy va jobbig jag har vart då . -.-'<3 | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? sön jan 27, 2008 4:29 am | |
| haha, fast skrev nog också så när jag var mindre <'3 | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? sön jan 27, 2008 8:53 am | |
| - Admin skrev:
- haha, fast skrev nog också så när jag var mindre <'3
haha jau men de va nog när jag var 8-10 år . O_O är juh snart 13. xD men justnu gör jag juh typ .. istället för vanliga som är med tre punkter ; ... och sen så gjorde jag juh ........... så man går från många till normalt till mindre. xD | |
|
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? fre feb 01, 2008 2:43 pm | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, förstår, det är Jobbigt -.- ´ Usch, det är super, mega bajsa, skita jobbigt ;/' | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? lör feb 02, 2008 12:00 pm | |
| - Stjärnglans skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Ja, förstår, det är Jobbigt -.- ´
Usch, det är super, mega bajsa, skita jobbigt ;/' precis som jag skrev förut , japps. -.-'' | |
|
| |
Dream * Medlem *
Antal inlägg : 71 Age : 32 Location : Kalmar Registration date : 08-03-09
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? mån mar 10, 2008 9:40 am | |
| Håller med om att det är jobbigt. x] Förut skrev jag ofta med versaler i tjat. Kändes som man såg det bättre Typ " KIKA IN? " x'D | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Versaler i tjat? | |
| |
|
| |
| Versaler i tjat? | |
|