| Mutning av kommentarer! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Mutning av kommentarer! fre jan 18, 2008 12:33 am | |
| Ganska ofta srkiver folk i Tjat! "Den ärligaste kommentaren får 20.000sp", och då tänker man såhär , vilken person är dum nog att skriva en ärlig kommentar då, när den tror att den kan få 20.000sp, självklart skriver den något oärligt som "Det här är det finaste stallet jag sett". Men varför gör man då såhär? Jag tycker det borde räknas som mutning, att man mutar någon med SP till att kommentera oärligt. Visst kanske det finns dom som skriver ärliga kommentarer, men oftast inte. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! fre jan 18, 2008 9:30 am | |
| - Admin skrev:
- Ganska ofta srkiver folk i Tjat! "Den ärligaste kommentaren får 20.000sp", och då tänker man såhär , vilken person är dum nog att skriva en ärlig kommentar då, när den tror att den kan få 20.000sp, självklart skriver den något oärligt som "Det här är det finaste stallet jag sett". Men varför gör man då såhär? Jag tycker det borde räknas som mutning, att man mutar någon med SP till att kommentera oärligt. Visst kanske det finns dom som skriver ärliga kommentarer, men oftast inte.
Det är faktiskt mutning, har aldrig tänkt på det Man är blind och vill bara ha kommentarer, man vill ha uppmärksamhet:P | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! fre jan 18, 2008 11:33 am | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
- Ganska ofta srkiver folk i Tjat! "Den ärligaste kommentaren får 20.000sp", och då tänker man såhär , vilken person är dum nog att skriva en ärlig kommentar då, när den tror att den kan få 20.000sp, självklart skriver den något oärligt som "Det här är det finaste stallet jag sett". Men varför gör man då såhär? Jag tycker det borde räknas som mutning, att man mutar någon med SP till att kommentera oärligt. Visst kanske det finns dom som skriver ärliga kommentarer, men oftast inte.
Det är faktiskt mutning, har aldrig tänkt på det Man är blind och vill bara ha kommentarer, man vill ha uppmärksamhet:P Mh.. om vi ser nått sånt och går in till stallet och ser nått som e lite fint så kommenterar vi de och säger tyP; "designen va inte så fin .." men alltså om man säger; "ärligaste kommentaren" då tänker man juh på FINASTE och inte på det man SÄGER! ;S<3 så fel asså | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! fre jan 18, 2008 12:40 pm | |
| - ___12345 skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Det är faktiskt mutning, har aldrig tänkt på det Man är blind och vill bara ha kommentarer, man vill ha uppmärksamhet:P Mh.. om vi ser nått sånt och går in till stallet och ser nått som e lite fint så kommenterar vi de och säger tyP; "designen va inte så fin .."
men alltså om man säger; "ärligaste kommentaren" då tänker man juh på FINASTE och inte på det man SÄGER! ;S<3 så fel asså Jaa, man säger så reflexmässigt, men jag kommenterar oftast inte ett fult stall >.< | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! fre jan 18, 2008 3:47 pm | |
| - Look skrev:
- ___12345 skrev:
- Look skrev:
- Admin skrev:
Det är faktiskt mutning, har aldrig tänkt på det Man är blind och vill bara ha kommentarer, man vill ha uppmärksamhet:P Mh.. om vi ser nått sånt och går in till stallet och ser nått som e lite fint så kommenterar vi de och säger tyP; "designen va inte så fin .."
men alltså om man säger; "ärligaste kommentaren" då tänker man juh på FINASTE och inte på det man SÄGER! ;S<3 så fel asså Jaa, man säger så reflexmässigt, men jag kommenterar oftast inte ett fult stall >.< nää inte jag heller bara om jag ser nått jag "gillar" som typ nått på designen som en söt bild då kommenterar jag DEN | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! lör jan 19, 2008 12:55 am | |
| Ja, det gör man juh | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! lör jan 19, 2008 1:36 am | |
| Ja, sen är det ju lite övderivet ibland, vissa mutar med väldigt höga summor som typ 2.000sp / 20.000sp. Och lixom vem tror att någon på hela s.s skulle ge ut så mkt SP för en kommentar? | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! lör jan 19, 2008 8:24 am | |
| - Admin skrev:
- Ja, sen är det ju lite övderivet ibland, vissa mutar med väldigt höga summor som typ 2.000sp / 20.000sp. Och lixom vem tror att någon på hela s.s skulle ge ut så mkt SP för en kommentar?
Det verkar inte normalt, jag tror ingen skulle göra det | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! lör jan 19, 2008 11:50 am | |
| Nej inte jag heller. Själv tycker jag att det är dåligt att s.s tilåter mutning. mutning av kommentarer, borde straffas lika mycket som mutning i stalltoppen. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! sön jan 20, 2008 2:49 am | |
| - Admin skrev:
- Nej inte jag heller.
Själv tycker jag att det är dåligt att s.s tilåter mutning. mutning av kommentarer, borde straffas lika mycket som mutning i stalltoppen. Ja, men s.se borde ta in flera människor som kollar sånt... | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! sön jan 20, 2008 2:27 pm | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
- Nej inte jag heller.
Själv tycker jag att det är dåligt att s.s tilåter mutning. mutning av kommentarer, borde straffas lika mycket som mutning i stalltoppen. Ja, men s.se borde ta in flera människor som kollar sånt... s.s borde ha folk some lite mer online tkr jag så dom kan kolla andra så man inte måste vänta i flera dagar. | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! mån jan 21, 2008 9:43 am | |
| Någon mer än jag som tyckte att s.s var bättre när det fanns CREW;AR? xD | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! mån jan 21, 2008 9:44 am | |
| - Admin skrev:
- Någon mer än jag som tyckte att s.s var bättre när det fanns CREW;AR? xD
det va bra när CREW;arna fanns jau dom svara mkt fortare, iallafall vissa av dom.<3 | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! tis jan 22, 2008 10:04 am | |
| - ___12345 skrev:
- Admin skrev:
det va bra när CREW;arna fanns jau dom svara mkt fortare, iallafall vissa av dom.<3 Jo, men det finns ju liknande CREWar nu, ni vet moderatorer. | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! sön jan 27, 2008 8:58 am | |
| - Look skrev:
- ___12345 skrev:
- Admin skrev:
det va bra när CREW;arna fanns jau dom svara mkt fortare, iallafall vissa av dom.<3 Jo, men det finns ju liknande CREWar nu, ni vet moderatorer. Vilka? Oo'' känner bara till supportrarna.. :S | |
|
| |
Dream * Medlem *
Antal inlägg : 71 Age : 32 Location : Kalmar Registration date : 08-03-09
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! mån mar 10, 2008 9:38 am | |
| Lite off kanske, men på tal om mutning och ärliga kommentarer så vann jag faktiskt ett sms-gm på att kommentera någons stall en gång Gjorde det bara för skojs skull, hade inte sett tjatet om det ^^ | |
|
| |
Vogue * Ny medlem *
Antal inlägg : 10 Age : 29 Location : Sundsvall Registration date : 08-10-14
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! ons okt 15, 2008 9:52 am | |
| Alltså egentligen såg en som skickade ett tjat nästan hela dagen där det stog "Finaste kommentaren i hb:n får 500 sp". Men , jag tkr man ska kommentera ärligt , folk kommenterar ju säkert bara för att dom vill ha sp ! Och det är ju säker inte att man får spna heller , dom som skickar sådana tjat vill säkert bara ha fina kommentarer så alla ska se vad andra tkr deras stall är så fint ! Eller vad tkr ni ? | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! mån okt 27, 2008 11:57 am | |
| | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Mutning av kommentarer! | |
| |
|