| IRL Djur | |
|
+4Stjärnglans Admin Look ___12345 8 posters |
Författare | Meddelande |
---|
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: IRL Djur ons jan 16, 2008 2:50 pm | |
| Berätta gärna om dina djur IRL typ va dom heter , ålder, hur många syskon han/hon har och ras. ^____^<3
Själv har jag (MALIN) ;
1 katt som heter Nemo som e mest min kan man säga efter att min hamster dog. Han är 2 år blir 3 den 17 Maj och har 3 syskon. 2 är avlivade progrund av ingen som kunde ta med dom hem (åkte till veterinären tarelungt x'P). Syrran bor hos en bra familj. Han e en bondkatt och e grå.
Sen har jag 1 kanin som heter Lime och hon e en dvärgvädur och e typ ehh .. mindre än ett år iallafall . x'P föddes nångång Oktober tror jag eller September 2007 . (ingenaning) . Syskon vet jag inte. hon är vit , ljuuuusbrunguldig blandad och svartprickad på huvet lite x'd.
Sen har min syrra en kanin som heter Chocolat och e en dvärgvädur. mindre än ett år äldre än lime iallafall . brun och mörkbrun prick/fläckig. ser lite ut som en annan söt ras typ HARE!? o.o x'd<3 ingen ras dåh men ser lite ut som de. xD<3 Syskon vet jag eeejjj.
Puss<3 | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: IRL Djur tor jan 17, 2008 10:26 am | |
| Jag har : 3 hongerbiler som är bara minaa<3 Dom heter Popcorn (svart), Pingu (grå vit) och shia (grå vit). Fick dom av min kompis för några veckor sen <3<3 dom e några månader:P(dom e syskon) 3 kaniner som är mina, min syrra beccas och min syrra susannes. Leo är en vit hane på nästan 3 år som vi köpte i somras av en uppfödare, Leo är pappa till 60 barn Curry är en väldigt liten brun steril hankanin på snart 2 år. Han är kryptokid(har bara en kula ) så han kan inte få några barn, och det är en av anledningarna till att vi köpte Leo. Han har en brolla uppe i uppsala och vi köpte Curry samtidigt som Sunny, på samma ställe som Leo (krångligt) Sunny är en svart vit hon kanin och ungefär 1 vecka yngre än Curry. Hon har några syskon (vet ej exakt antal) i uppsala. Hon är mamma till 2 kaninungar som tyvärr är döda, dom var död födda. Pappan var leo och han ska bli pappa igen Vi ska alltså ta fler ungar på henne 2 dvärgshamstrar: Diana och Piff. Diana är uppfödd av min kompis och är svart med en vit 8a på magen. Hon väger ca 15 gram och är PYTTE liten , men jag lovar, hon får mat. Piff är en grå hamster och är mer än 2 år. Vi köpte henne den 12/1-06 och hon börjar bli seeeg:P 2 undulater. Chico och Busan är 2 gröna kackerlackor och det var planerat att dom skulle bli parents , men Busan var för gammal Vi fick busan av min vän som fått henne av sin vän | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: IRL Djur fre jan 18, 2008 4:03 pm | |
| | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: IRL Djur lör jan 19, 2008 1:00 am | |
| Gerbil tjejjer Ne, men det e samma som ökenråtta eller ökenmus.. | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: IRL Djur lör jan 19, 2008 7:38 am | |
| Åh så sött, Innan vi skaffade våra nuvarande katter så tänkte vi köpa två chichillor, men när hon som tänkte sälja dom berätta att dom var väldigt aggresiva och ofta kröpt ihop sig, så tänkte vi efter om vi verkligen ville ha några :O | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| |
| |
Look * S.s Nörd *
| |
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: IRL Djur mån jan 21, 2008 9:19 am | |
| - Look skrev:
- Gerbil tjejjer Ne, men det e samma som ökenråtta eller ökenmus..
Ahaa okej ^__^<3 | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| |
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: IRL Djur fre jan 25, 2008 2:28 pm | |
| Jag har inga djur alls ;/' Men, jag skulle typ vilja ha en kanin. De är så mysiga och goa. Och söta såklart ^__^ ' Jag har typ tjatat på morsan hela tiden och hon blir riktigt trött av det. Men det får hon ju tåla. (AA)' Jag kanske ska få en kanin. Bara KANSKE. Jag hoppas verkligen att jag får en kanin. Höhöh. Jag önskar mig liksom mkt, men jag kan aldrig få det typ. O_O' Usch, varför mst det vara så.. | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: IRL Djur lör jan 26, 2008 2:34 pm | |
| - Stjärnglans skrev:
- Jag har inga djur alls ;/' Men, jag skulle typ vilja ha en kanin. De är så mysiga och goa. Och söta såklart ^__^ ' Jag har typ tjatat på morsan hela tiden och hon blir riktigt trött av det. Men det får hon ju tåla. (AA)' Jag kanske ska få en kanin. Bara KANSKE. Jag hoppas verkligen att jag får en kanin. Höhöh. Jag önskar mig liksom mkt, men jag kan aldrig få det typ. O_O' Usch, varför mst det vara så..
okej bra att hon sa kanske då . ;D min kanin e bara jobbig men underbart söööt <3 hon riffs och puffar undan handen och sånnt och sen så vill hon inte upp ur buren . O_O *HJÄLP* Look du har många kaniner hjälp mei älsk..<33 | |
|
| |
| Rubrik: Sv: IRL Djur sön jan 27, 2008 4:11 am | |
| - ___12345 skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Jag har inga djur alls ;/' Men, jag skulle typ vilja ha en kanin. De är så mysiga och goa. Och söta såklart ^__^ ' Jag har typ tjatat på morsan hela tiden och hon blir riktigt trött av det. Men det får hon ju tåla. (AA)' Jag kanske ska få en kanin. Bara KANSKE. Jag hoppas verkligen att jag får en kanin. Höhöh. Jag önskar mig liksom mkt, men jag kan aldrig få det typ. O_O' Usch, varför mst det vara så..
okej bra att hon sa kanske då . ;D min kanin e bara jobbig men underbart söööt <3 hon riffs och puffar undan handen och sånnt och sen så vill hon inte upp ur buren . O_O *HJÄLP* Look du har många kaniner hjälp mei älsk..<33 Haha, okejs. XD' Men jag vill ändå ha en kanin :]' | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| |
| |
| |
| |
___12345 * S.s Nörd *
| |
| |
___12345 * S.s Nörd *
| |
| |
Wilzer * Ny medlem *
Antal inlägg : 17 Registration date : 08-02-24
| Rubrik: Jag har xD sön feb 24, 2008 1:54 pm | |
| Jag har en hund som heter Lucifer men kallas Lusse. Han är en svart blandras[labbe/schäfer/rotweiler,ser ut som en labbe^^] Ha fyller 2år en 5maj:P Han fick vi av en kille i september eller något oO Tiger är våran katt som vi har haft ett tag nu, han är en liten tiger som vi fick av en familj som dog i flodvågen:/ Pyret är min systers katt som är typ 1,5 år och är jätteknäpp enligt mig:) För när jag ligger och ska sova å kelar me henne so ska hennes rumpa upp i mitt ansikte osv osv, Ronia är min systers häst som är en ardenner/nordsvensk som är utlånad på foder nu:/ Men jag var medryttare på henne och hon är 5 år x) Hoppade in henne själv osv osv Orka inte skriva mer xD | |
|
| |
Videoband Admin
Antal inlägg : 44 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: IRL Djur sön apr 27, 2008 1:14 pm | |
| vi har 1 häst , 2 katter , fåglar och en kanin.. min kanin är väldigt gammal så han kommer snart dö.. han har funnits hela mitt liv känns det som.. kommer gråta floder.. .. och mina undulater ska snart få ungar , skoj va? | |
|
| |
Vogue * Ny medlem *
Antal inlägg : 10 Age : 29 Location : Sundsvall Registration date : 08-10-14
| Rubrik: Sv: IRL Djur ons okt 15, 2008 10:06 am | |
| Jag har en hund , en engelsk springer spaniel . Han är 2 år och heter Eros Han älskar verkligen att busa , oftast när jag kmr hem från skolan så brukar han ta mina skor Jag har haft en annan hund och engelsk springer spaniel , samma ras Han blev ca 5 år. Vi fick avliva han eftersom han blev aggresiv, började bitas osv. I miss him <33 Han var en av världen bästa hundar <33 Också har jag haft två katter. Linus han blev 13 år. Han var en av världens goaste & bästa katter <3 Det började med att han försvann i Juni någon gång. Han var borta hela sommaren, någon hade väl tagit han som sommarkatt Så en dag i Augusti så ringde telefonen , det var någon som ringde och sa att Linus hade blivit påkörd Jag ville inte följa med och hämta honom , så förkrossad som jag var... Pappa berättade att en liten bit längre bort låg en mus på vägen, också död. Du hade säkert jagat den och då blivit påkörd Du såg verkligen välmående ut , någon hade haft dig under sommaren ! Du var min katt ! Rasmus blev ca 5 år. Han var Linus bror <3 En dag när vi skulle åka bort över helgen (år 1998), elr vad det var så försvann du & din bror. Vi ropade och ropade men ni kom inte.. Det gick ca 2 veckor , ni hade inte kommit tillbaka än. Mamma var ute på gården då hon såg din bror kom fram ur buskarna vi blev överlyckliga , men vi var jätteledsna över att inte du kom tillbaka. Jag undrar vad som hände med dig ? Lever du fortfarande ? | |
|
| |
Bonbi * Ny medlem *
Antal inlägg : 2 Age : 28 Registration date : 08-12-13
| Rubrik: Sv: IRL Djur lör dec 13, 2008 12:30 pm | |
| Hellow jag har; En marsvins hona på snart tre år som heter Pomac |Pommac|. Vi fick henne utav en familj som inte ville ha henne mer. Då hette hon Felicia och var fyra månader, gullisss. Vet ej mer om henne Snuttan; är min nu 1½åriga lilla bäbis. Nej, inte längre men hon var . Snutten, pultis, Bäbis och vad hon kallas är en löwen tjej som älskar [u]MIG Snuttan kommer ifrån en rets känd uppfödare i Alvesta, elr var det var nu men hon bor nu hos oss TinTin; är men STORA kanin som jag fick utav min kusin, trötnat på honom. Han är en stor löwen hanne på femår, han vägde femkilo när han kom till oss, men har bantat Bamse, TinTins smeknamn, har en broder vad jag vet. Han har även blivit pappa engång. TinTin är pappa till min sista kanin, Zingo men även till Zingos syskon som alla är döda. Zingo; är den ända utav mina kaniner som jag vet både mamman o pappans namn, TinTin o Loppan, men han är även den kanin som inte är renrasig elr kommer ifrån en uppfödare. Zingo kmr ifrån Rottne där mina kusiner fött upp honom. Blandning mellan Löwen o Löwen/belgisk jätte. Min lilla kille, 3år, har blivit pappa till väldigt många kaninungar i sinna dagar, ingen lever. Rebecca, kusinen, trodde han var en tjej o satte honom i sin mammas bur sem ledde till två ungar, som dog. Kort där efter kom nästa kull på två st. Ännu lite senare, dom hade förståt då, så kom det SEX st till! Loppan, mamman, dog och vi, jag med, fick mata de små liven med nappflaska, jätte kul! Jag blev fäst vid en utav kaninerna som jag kallade Arthur. Men dagen innan jag skulle få honom så dog han... My sleeping pets; Pepsi ett marsvin som dog för snart två år sedan. En liten virvel hona som hade mkt spec färg Arthur; säger att han är min :') Arthur var en Löwen/Belgisk Jätte. Han blev tyvärr bara två veckor så vet inget mer än att han hade fem syskon och att han var min PS; det sägs att Zingo är blind | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: IRL Djur | |
| |
|
| |
| IRL Djur | |
|