SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Happy_stables

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Happy_stables
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Happy_stables


Antal inlägg : 38
Age : 30
Registration date : 08-01-08

Happy_stables Empty
InläggRubrik: Happy_stables   Happy_stables Icon_minipostedlör jan 12, 2008 7:24 am

Jag heter Felicia och är 11 år och äger Happy_stables. Jag startade inte det själv utan jag köpte det för 12 SP. ( Cheap xD ) då hade jad kanske 12 SP och nått djur ca 100 bes osv. Nu har det 1800 Bes och 2060 SP. Det har 6 siffror i stallnummret så jag är nöjd! Förutom stallnamnet då med _ men det var det värt iaf nu när jag har mkt SP XD haha nej men ni fattar :p
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Happy_stables Empty
InläggRubrik: Sv: Happy_stables   Happy_stables Icon_minipostedlör feb 16, 2008 5:53 pm

Happy_stables skrev:
Jag heter Felicia och är 11 år och äger Happy_stables. Jag startade inte det själv utan jag köpte det för 12 SP. ( Cheap xD ) då hade jad kanske 12 SP och nått djur ca 100 bes osv. Nu har det 1800 Bes och 2060 SP. Det har 6 siffror i stallnummret så jag är nöjd! Förutom stallnamnet då med _ men det var det värt iaf nu när jag har mkt SP XD haha nej men ni fattar :p

haha. ^^, <3 _ e juh bäst + siffror (A)<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
 
Happy_stables
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Länk Hörnan-
Hoppa till: