| Lite Tjatregler | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Happy_stables * Ny medlem *
Antal inlägg : 38 Age : 31 Registration date : 08-01-08
| Rubrik: Lite Tjatregler tor jan 10, 2008 8:04 am | |
| Ja som sagt, jag tänkte berätta lite vad man INTE får skriva i tjat... Man kan få 7 dagars avstängning av tjat då!
Skriv inte elaka ord mot en speciell person..
Man får inte heller länka till ett djur i utställningen..
Inte tigga röster i uts eller stalltoppen.
Skriva en E-mail adress.
Göra reklam för annan community eller internetsida
eller att be att alla ska hjälpa att anmäla en person för att ha brutit mot reglerna! | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler tor jan 10, 2008 10:48 am | |
| - Happy_stables skrev:
- Ja som sagt, jag tänkte berätta lite vad man INTE får skriva i tjat... Man kan få 7 dagars avstängning av tjat då!
Skriva en E-mail adress.
eller att be att alla ska hjälpa att anmäla en person för att ha brutit mot reglerna! :O Har gjort reklam för en annan internet sida (AA) | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör jan 12, 2008 2:48 am | |
| - Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Ja som sagt, jag tänkte berätta lite vad man INTE får skriva i tjat... Man kan få 7 dagars avstängning av tjat då!
Skriva en E-mail adress.
eller att be att alla ska hjälpa att anmäla en person för att ha brutit mot reglerna! :O Har gjort reklam för en annan internet sida (AA) Haha x) Men det står iaf att man INTE för göra så konstigt va? :O | |
|
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör jan 12, 2008 8:39 am | |
| Ah, det visste jag typ.. En gång bröt jag mot en regel. >'< Fick en veckas avstängning (pallar inte med stavningen längre) på tjat. Gud, jag typ blev helt bortglömd. o_o' | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör jan 12, 2008 10:51 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Ah, det visste jag typ.. En gång bröt jag mot en regel. >'< Fick en veckas avstängning (pallar inte med stavningen längre) på tjat. Gud, jag typ blev helt bortglömd. o_o'
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler sön jan 13, 2008 5:52 am | |
| - Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Ah, det visste jag typ.. En gång bröt jag mot en regel. >'< Fick en veckas avstängning (pallar inte med stavningen längre) på tjat. Gud, jag typ blev helt bortglömd. o_o'
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler sön jan 13, 2008 7:30 am | |
| - Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler mån jan 14, 2008 12:06 am | |
| - Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P Det finns ju moderarorer som kollar sånt juh.. | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler ons jan 16, 2008 1:49 pm | |
| - Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P Det finns ju moderarorer som kollar sånt juh.. jaupps.. va tvungen åh skriva nått har inte vart inne på ett tag. men det blir lixom inte avstängning för vissa som länkar djur och sånnt i UTS eller annat.. :S | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler tor jan 17, 2008 10:29 am | |
| - ___12345 skrev:
- Look skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P Det finns ju moderarorer som kollar sånt juh.. jaupps.. va tvungen åh skriva nått har inte vart inne på ett tag. men det blir lixom inte avstängning för vissa som länkar djur och sånnt i UTS eller annat.. :S Jag tkr det e dåligt -.-' | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler fre jan 18, 2008 5:17 am | |
| Har flyttat denna tråden från "Regler" till "Tjat!" katergorin. | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler fre jan 18, 2008 9:29 am | |
| - Admin skrev:
- Har flyttat denna tråden från "Regler" till "Tjat!" katergorin.
Haha, ojj xD | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör jan 19, 2008 11:51 am | |
| Jaop <3 | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler fre jan 25, 2008 2:16 pm | |
| Okajs, då vet man det :]' | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör jan 26, 2008 2:27 pm | |
| - Stjärnglans skrev:
- Okajs, då vet man det :]'
De e juh bra att du kan flytta dit oxå . o.O haha x'd<33 | |
|
| |
Dream * Medlem *
Antal inlägg : 71 Age : 32 Location : Kalmar Registration date : 08-03-09
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler mån mar 10, 2008 9:42 am | |
| - Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P Vadå, vaktar hon tjat eller? x'P | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler lör mar 15, 2008 4:52 pm | |
| - Dream skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
- Happy_stables skrev:
- Stjärnglans skrev:
lr hur. Bara för att man inte skickar tjat blir man typ bortglömd om man inte redan är känd.. Ah, tänker aldrig göra om det. Undra vem som anmälde mig ;S ' Lixxie själv kanske? xP nej men inte vet jag xD Tjat patrolant -.- ;P Vadå, vaktar hon tjat eller? x'P jag säger bara att man inte får göra vissa saker som att tigga i Stalltoppen. då får man skylla sig själv men anmäler sällan. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Lite Tjatregler | |
| |
|
| |
| Lite Tjatregler | |
|