SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Stjärnglans

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Stjärnglans
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Stjärnglans


Antal inlägg : 154
Age : 27
Location : Örebro
Registration date : 08-01-05

Stjärnglans Empty
InläggRubrik: Stjärnglans   Stjärnglans Icon_minipostedsön jan 06, 2008 10:23 am

Hihi, först och främt vill jag säga att det var inte jag som skapade Stjärnglans. Och jag vet inte heller vem som skapade det heller.. Men iallafall. Jag som äger stallet heter då Anh. Jag är 11 år. Jag köpte stallet för 23.000 SP. Det hade typ bara 1800 besökare. Jag tkr det var väldigt dyrt men det var det värt! ;} Jag har ägt stallet i snart 3 månader. Och jag har lyckats bra! Jag har skapat fram en 3:a pokal. Elr det kanske jag inte gjort utan det är ju ni som skapat fram pokalen. x'D Gah, jag är knäpp. (a)' Menmen.. Stallet säljs inte och det kommer det aldrig att göra. Hihi, så fråga inte tack ;P Jag har typ inget mer och säga! <'3
Pussilepuss (a) ;* - /Anh på Stjärnglans. <'3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.stallet.se
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Stjärnglans Empty
InläggRubrik: Sv: Stjärnglans   Stjärnglans Icon_minipostedlör feb 16, 2008 5:55 pm

Stjärnglans skrev:
Hihi, först och främt vill jag säga att det var inte jag som skapade Stjärnglans. Och jag vet inte heller vem som skapade det heller.. Men iallafall. Jag som äger stallet heter då Anh. Jag är 11 år. Jag köpte stallet för 23.000 SP. Det hade typ bara 1800 besökare. Jag tkr det var väldigt dyrt men det var det värt! ;} Jag har ägt stallet i snart 3 månader. Och jag har lyckats bra! Jag har skapat fram en 3:a pokal. Elr det kanske jag inte gjort utan det är ju ni som skapat fram pokalen. x'D Gah, jag är knäpp. (a)' Menmen.. Stallet säljs inte och det kommer det aldrig att göra. Hihi, så fråga inte tack ;P Jag har typ inget mer och säga! <'3
Pussilepuss (a) ;* - /Anh på Stjärnglans. <'3

älskarh anh<'3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
 
Stjärnglans
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Länk Hörnan-
Hoppa till: