SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Hopp Tävlingar

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Lexz
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Lexz


Antal inlägg : 10
Age : 29
Registration date : 08-01-05

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedlör jan 05, 2008 3:08 pm

Hej! Very Happy jag har två hästar som jag tävlar med Smile en stor häst och en
C-ponny. I Fredags tävlade jag då med Min ponny Queenie, Första tävlingen i år och blev placerad som tvåa i både LC och LB Smile här kan ni som också tävlar skriva in hur det gick. Kan vara kul o veta Very Happy I love you
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedsön jan 06, 2008 5:06 am

Åh vad kul, tävlar du ofta? Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedsön jan 06, 2008 5:24 am

Lexz skrev:
Hej! Very Happy jag har två hästar som jag tävlar med Smile en stor häst och en
C-ponny. I Fredags tävlade jag då med Min ponny Queenie, Första tävlingen i år och blev placerad som tvåa i både LC och LB Smile här kan ni som också tävlar skriva in hur det gick. Kan vara kul o veta Very Happy I love you

jag har aldrig tävlat, det ända som jag har vunnit är en rykttävling Razz
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedsön jan 27, 2008 9:08 am

Lexz skrev:
Hej! Very Happy jag har två hästar som jag tävlar med Smile en stor häst och en
C-ponny. I Fredags tävlade jag då med Min ponny Queenie, Första tävlingen i år och blev placerad som tvåa i både LC och LB Smile här kan ni som också tävlar skriva in hur det gick. Kan vara kul o veta Very Happy I love you

guhh va kul! Jag håller inte äns på med hästar.. :'( jag vill det och vi ska kolla upp en ridskola. :')<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Dream
* Medlem *
* Medlem *
Dream


Antal inlägg : 71
Age : 31
Location : Kalmar
Registration date : 08-03-09

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedmån mar 10, 2008 3:59 am

Jag har ingen egen häst längre, men tävlat pleasure (en westerngren) på en häst som står i stallet där jag rider. Smile Vi blev 3:a och vi hade inte tränat alls mkt (hästen i fråga är inte westernutbildad egnt) så det är jag stolt över ^^
Till överst på sidan Gå ner
Lexz
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Lexz


Antal inlägg : 10
Age : 29
Registration date : 08-01-05

Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_minipostedsön apr 27, 2008 1:37 pm

Admin skrev:
Åh vad kul, tävlar du ofta? Smile

Ja jag tävlar ungefär varje helg, men ibland får hästarna vila Very Happy nu den 1Maj är nästa tävling, ska hoppa min c-ponny LB och LC sen samtidigt min stora häst i LC LB Smile det är klubbtävling. Sen den 4 Maj är det Lokal ponny tävling och jag ska tävla med Quieenie i LB och LB + 5 cm Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hopp Tävlingar Empty
InläggRubrik: Sv: Hopp Tävlingar   Hopp Tävlingar Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Hopp Tävlingar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: IRL snack!-
Hoppa till: