SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Jullerullan

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Jullerullan
* Aktiv Medlem *
* Aktiv Medlem *
Jullerullan


Antal inlägg : 135
Age : 30
Location : Brunflo/Östersund
Registration date : 08-01-04

Jullerullan Empty
InläggRubrik: Jullerullan   Jullerullan Icon_minipostedlör jan 05, 2008 2:24 am

Stallet Jullerullan ägs av en trettonårig tjej som heter Julia. Stallet har ingen specciell inriktning, men jag gillar hundar mest så det blir mest hundar, men jag gillar de andra djuren också. Så det finns andra med Smile Jullerullan har inte fått nån pokal eller rosettdjur än, men hoppas på det Wink Jag som äger stallet bor i Brunflo. Och jag vet inte vad jag ska skriva mer men om det är nån fråga så är det bara att säga till Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Jullerullan Empty
InläggRubrik: Sv: Jullerullan   Jullerullan Icon_minipostedlör feb 16, 2008 5:57 pm

Jullerullan skrev:
Stallet Jullerullan ägs av en trettonårig tjej som heter Julia. Stallet har ingen specciell inriktning, men jag gillar hundar mest så det blir mest hundar, men jag gillar de andra djuren också. Så det finns andra med Smile Jullerullan har inte fått nån pokal eller rosettdjur än, men hoppas på det Wink Jag som äger stallet bor i Brunflo. Och jag vet inte vad jag ska skriva mer men om det är nån fråga så är det bara att säga till Very Happy

okej. hah alla ser att jag skriver överallt , sorry<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
 
Jullerullan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Länk Hörnan-
Hoppa till: