| Datan xP | |
|
+4Videoband Admin Jullerullan ___12345 8 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
___12345 * S.s Nörd *
Antal inlägg : 262 Age : 29 Location : Stockholm Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Datan xP fre jan 04, 2008 3:53 pm | |
| Haha jag sitter vid datan väldigt ofta och i flera timmar om dagen och faktiskt så har SS-FANS tagit över mig väldigt mycket nu oxå. x'd men hur länge sitter ni vid datan ungefär? | |
|
| |
Jullerullan * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:04 pm | |
| - ___12345 skrev:
- Haha jag sitter vid datan väldigt ofta och i flera timmar om dagen och faktiskt så har SS-FANS tagit över mig väldigt mycket nu oxå. x'd men hur länge sitter ni vid datan ungefär?
Nu när jag är hos min pappa så brukar det bli flera timmar. Eftersom jag har en egen ny dator på mitt rum här. Men hos min mamma har vi bara en dator som är 7 år. och den går knappt att använda så då blir det typ nån timme i veckan bara, för det inte är nån mening. Så då blir det ännu mer hos pappa eftersom då är det så mkt jag har missat den veckan som jag har varit hos mamma. SS-FANS har också tagit över mig nu | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:08 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- ___12345 skrev:
- Haha jag sitter vid datan väldigt ofta och i flera timmar om dagen och faktiskt så har SS-FANS tagit över mig väldigt mycket nu oxå. x'd men hur länge sitter ni vid datan ungefär?
Nu när jag är hos min pappa så brukar det bli flera timmar. Eftersom jag har en egen ny dator på mitt rum här. Men hos min mamma har vi bara en dator som är 7 år. och den går knappt att använda så då blir det typ nån timme i veckan bara, för det inte är nån mening. Så då blir det ännu mer hos pappa eftersom då är det så mkt jag har missat den veckan som jag har varit hos mamma. SS-FANS har också tagit över mig nu okej, jag har juh oxå en egen data så de blir flera timmar. ^^, men förut så var jag på en stor klumpig gammal data som e allas och vi va 4 barn (jag e inräknad men min minsta va förliten) så de blev en jätte liten tid. sen fick min syrra en egen data och de blev vi 3. sen förra året på sommaren fick jag min data och de blev flera timmar haha och min lillebror började vara som är 4;a O.o haha så dom bråkar nu om den. | |
|
| |
Antal inlägg : 135 Age : 30 Location : Brunflo/Östersund Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:11 pm | |
| - ___12345 skrev:
- Jullerullan skrev:
- ___12345 skrev:
Nu när jag är hos min pappa så brukar det bli flera timmar. Eftersom jag har en egen ny dator på mitt rum här. Men hos min mamma har vi bara en dator som är 7 år. och den går knappt att använda så då blir det typ nån timme i veckan bara, för det inte är nån mening. Så då blir det ännu mer hos pappa eftersom då är det så mkt jag har missat den veckan som jag har varit hos mamma. SS-FANS har också tagit över mig nu okej, jag har juh oxå en egen data så de blir flera timmar. ^^, men förut så var jag på en stor klumpig gammal data som e allas och vi va 4 barn (jag e inräknad men min minsta va förliten) så de blev en jätte liten tid. sen fick min syrra en egen data och de blev vi 3. sen förra året på sommaren fick jag min data och de blev flera timmar haha och min lillebror började vara som är 4;a O.o haha så dom bråkar nu om den. Haha okej, | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:13 pm | |
| - Jullerullan skrev:
- ___12345 skrev:
- Jullerullan skrev:
- ___12345 skrev:
Nu när jag är hos min pappa så brukar det bli flera timmar. Eftersom jag har en egen ny dator på mitt rum här. Men hos min mamma har vi bara en dator som är 7 år. och den går knappt att använda så då blir det typ nån timme i veckan bara, för det inte är nån mening. Så då blir det ännu mer hos pappa eftersom då är det så mkt jag har missat den veckan som jag har varit hos mamma. SS-FANS har också tagit över mig nu okej, jag har juh oxå en egen data så de blir flera timmar. ^^, men förut så var jag på en stor klumpig gammal data som e allas och vi va 4 barn (jag e inräknad men min minsta va förliten) så de blev en jätte liten tid. sen fick min syrra en egen data och de blev vi 3. sen förra året på sommaren fick jag min data och de blev flera timmar haha och min lillebror började vara som är 4;a O.o haha så dom bråkar nu om den. Haha okej, jag har ont i magen nu o.O de går ut över S.s tycker jag xD | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:21 pm | |
| | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Datan xP fre jan 04, 2008 4:27 pm | |
| | |
|
| |
Admin Admin
Antal inlägg : 290 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 2:19 am | |
| Jag kan medge att jag är ganska beroende av datorn Brukar typ sitta flera timmar i streck.. har faktiskt försökt dra ner på det, men jag vet inte, det går typ inte x) | |
|
| |
| |
| |
Videoband Admin
Antal inlägg : 44 Age : 30 Registration date : 08-01-04
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:10 am | |
| | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:16 am | |
| Typ samma här , går typ inte att undvika den, såfort man har tråkigt går man ju typ och sätter sig vid den xd | |
|
| |
Videoband Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:21 am | |
| - Admin skrev:
- Typ samma här , går typ inte att undvika den, såfort man har tråkigt går man ju typ och sätter sig vid den xd
Japp exakt johanna <3 (; , fast det är tur att datorn finns för om den inte fanns skulle ju inte du och jag vara så bra vänner och träffats i IRL , hurra för datorn | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:32 am | |
| haha, ja precis, datorn är ju alltid något att hurra för när man tänker på alla udnerbara vänner <3 | |
|
| |
Videoband Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:37 am | |
| - Admin skrev:
- haha, ja precis, datorn är ju alltid något att hurra för när man tänker på alla udnerbara vänner <3
Japp exakt , fast på sommaren tycker jag ändå att jag/många sitter för mkt, på vintern kan jag tycka det är riktigt mysigt men på sommaren ska man vara ute | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 3:42 am | |
| Håller med , sommaren är ju till för att sola & bada xD | |
|
| |
| Rubrik: Sv: Datan xP lör jan 05, 2008 5:40 am | |
| - Admin skrev:
- Håller med , sommaren är ju till för att sola & bada xD
ja annars blir man så blek XD | |
|
| |
Videoband Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP sön jan 06, 2008 9:00 am | |
| - Jullerullan skrev:
- Admin skrev:
- Håller med , sommaren är ju till för att sola & bada xD
ja annars blir man så blek XD haha ja, och vem vill vara det? | |
|
| |
Stjärnglans * Aktiv Medlem *
Antal inlägg : 154 Age : 28 Location : Örebro Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Datan xP sön jan 06, 2008 10:08 am | |
| - ___12345 skrev:
Jag sitter också vid datorn väldigt ofta, min dator är MIN BÄSTIST! haha, x)' nejmen jag kan inte leva utan min dator. Och jag vet inte hur många timmar jag sitter vid datorn.. Jag har en egen dator och jag får sitta hur länge jag vill då, x)' <3 | |
|
| |
Liquitriq * Ny medlem *
Antal inlägg : 35 Age : 33 Location : Borås Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Datan xP sön jan 06, 2008 10:55 am | |
| - ___12345 skrev:
MYCKET, tyvärr. Pappa blir galen Måste sitta mindre på datorn annar ryker internet >.< *värsta tanken* Den mesta tiden går åt till S.s , och ja man klarar sig ju inte utan s.s *asg* Går även på IT pogrammet i skolan (A) Dator 24/7 XD , vi använder datorerna till ALLT utom på idrotten och matten då, och har tillgång till internet över hela skolan, och har även fått en egen laptop som vi får ha hemma och i skolan, därför kan jag gå in på internet när jag vill. Oftast sitter jag inte på s.s i skolan (A) XD Kanske mest p.g.a att det är 95% killar på den linjen (A) *mobbad* Men sitter nog framför S.s minst 4 timmar / dag och sammanlagt allt 5-6 timmar (helger och lediga dagar) XD Jag är sjuk ju | |
|
| |
Liquitriq * Ny medlem *
Antal inlägg : 35 Age : 33 Location : Borås Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Datan xP sön jan 06, 2008 10:57 am | |
| | |
|
| |
Admin Admin
| Rubrik: Sv: Datan xP mån jan 07, 2008 9:39 am | |
| Japp , oftast tycker jag att det är vännerna som får en att vilja sitta så mkt vid datorn. hade inet loggat inte så ofta om det inte vore för alla underbara vänner som mejlade med en | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| Rubrik: Sv: Datan xP mån jan 07, 2008 12:36 pm | |
| - Admin skrev:
- Japp , oftast tycker jag att det är vännerna som får en att vilja sitta så mkt vid datorn. hade inet loggat inte så ofta om det inte vore för alla underbara vänner som mejlade med en
aaa xD exakt ^^ | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Datan xP ons jan 16, 2008 2:27 pm | |
| - Look skrev:
- Admin skrev:
- Japp , oftast tycker jag att det är vännerna som får en att vilja sitta så mkt vid datorn. hade inet loggat inte så ofta om det inte vore för alla underbara vänner som mejlade med en
aaa xD exakt ^^ klart man sitter vid datan . ^^,<3 | |
|
| |
___12345 * S.s Nörd *
| Rubrik: Sv: Datan xP ons jan 16, 2008 2:29 pm | |
| Hade inte jag vart så mkt vid datan så hade jag nog inte träffat mina nuvarande vänner på S.s . O.o Look, Stjärnglans, Videoband och alla ska man behöva rabblaupp alla? x'd nää ni vet alla vilka ni e. <3 jag chattar juh me anh ibland via mick som e asskojsigt när man inte har mkt att göra. <3333 | |
|
| |
Look * S.s Nörd *
Antal inlägg : 431 Age : 32 Location : Göteborg Registration date : 08-01-05
| |
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Datan xP | |
| |
|
| |
| Datan xP | |