SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!

Gå ner 
+3
___12345
Dream
Djurmisshandel
7 posters
FörfattareMeddelande
Djurmisshandel
* Ny medlem *
* Ny medlem *



Antal inlägg : 3
Age : 30
Registration date : 08-02-21

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedtor feb 21, 2008 12:02 pm

S.se är en hästsida -det har jag iallafall fått uppfattningen om.Tror ni,att när dom skapade rollet,tror ni att dom gjorde det för att vi skulle rolla en massa äckel?Det tror inte jag.Jag tror mer att dom syftade på djurroll,WH roll t ex.Själv är jag en seriös WH rollare,rollar även varg ibland.Jag hatar att se folk skriva så snuskig inlägg -på en hästsida!Hur ens har dom mage att göra så?
Jag skulle aldrig klara det,Aldrig,aldrig någonsin.Jag rollar fester ibland,men du gör jag inte en massa äckel,utan då flömmar jag runt med kompisarna från IRL.Vad tycker ni?Tyck till här!
Till överst på sidan Gå ner
http://Stallet.se
Dream
* Medlem *
* Medlem *
Dream


Antal inlägg : 71
Age : 31
Location : Kalmar
Registration date : 08-03-09

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedmån mar 10, 2008 12:53 pm

Idén med rolla är iofs god. Det finns ju de som är intresserade av det.
Sen kan man ju undra om när det går till överdrift? Snuskiga inlägg kommer oftast från ganska unga medlemmar som tkr det är jättespännande.
Det är - även om det inte är lätt, bara att ignorera dem.

Själv rollar jag inte särskilt ofta, så rätta mig om jag har fel.
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedlör mar 15, 2008 4:54 pm

Dream skrev:
Idén med rolla är iofs god. Det finns ju de som är intresserade av det.
Sen kan man ju undra om när det går till överdrift? Snuskiga inlägg kommer oftast från ganska unga medlemmar som tkr det är jättespännande.
Det är - även om det inte är lätt, bara att ignorera dem.

Själv rollar jag inte särskilt ofta, så rätta mig om jag har fel.

jag rollar inte längre, gjorde när de var nytt men sluta snabbt.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
Lexz
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Lexz


Antal inlägg : 10
Age : 30
Registration date : 08-01-05

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Tycker att funktionen rolla är jätte bra!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedons apr 23, 2008 2:59 pm

Rolla har gjort så att ett intresse skapats hoss dom flästa, visst överdriver endel med snusk och sånt. Och jag håller med om att det är dåligt. Men att rolla om kärlek är inget fel enligt mig. Kärlek behöver inte betyda snusk elr s*x, även en stark relation mellan tjej och kille. Jag är nu medlem på s.s för att rolla! min pansion.
Till överst på sidan Gå ner
Admin
Admin
Admin


Antal inlägg : 290
Age : 29
Registration date : 08-01-04

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedtor apr 24, 2008 12:10 am

S.s driver en väldigt bra Rollfuktion, därför tror jag många blir medlemmar bara för att komma åt den funktionen. Visst är det okej om du rollar om Harry Potter osv. Men vad jag vet så finns det en hel del "snuskiga" rollspel, som inte alls bygger på verklighetenen, sånt borde verkligen tas bort.
Till överst på sidan Gå ner
http://ssfans.swedishforum.se
MaybeKate
* Ny medlem *
* Ny medlem *



Antal inlägg : 2
Age : 28
Location : Bjurholm
Registration date : 08-08-08

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedfre aug 08, 2008 1:18 pm

Admin skrev:
S.s driver en väldigt bra Rollfuktion, därför tror jag många blir medlemmar bara för att komma åt den funktionen. Visst är det okej om du rollar om Harry Potter osv. Men vad jag vet så finns det en hel del "snuskiga" rollspel, som inte alls bygger på verklighetenen, sånt borde verkligen tas bort.

Jag håller med. Det är inget fel på att rolla andra saker än djur, men snuskiga rollspel borde inte tolereras. Själv rollar jag bara djur. Varg är en favorit.

Fast nu är det ju rätt onödigt eftersom egmont kärnan har startat en ny hemsida www.rolla.se
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/dromstallen
Bonbi
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Bonbi


Antal inlägg : 2
Age : 27
Registration date : 08-12-13

Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_minipostedlör dec 13, 2008 12:01 pm

Jag själv älskar att rolla I love you men på senaste tiden har alla "bra" rollare slutat. tex Lejoparden slutade för ett tag sedan och många andra WH, som jag rollar mest, rollare har börjat vara inne mindre. Tkr det är tråkigt. Och som ni säger. Dom som rollar nuför tiden rollar bara snusk och oäkta. Ok att hästar pratar med, ajja tongue
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Empty
InläggRubrik: Sv: Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!   Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om! Icon_miniposted

Till överst på sidan Gå ner
 
Rolla,seriöst?Det är en hästsida vi snackar om!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Snacka :: Rolla-
Hoppa till: