SS Fans
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


NYHETER - Nu finns det en Chatbox längre ner på sidan.
 
HemPortalliGalleriSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Bace

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Bace
* Ny medlem *
* Ny medlem *
Bace


Antal inlägg : 9
Registration date : 08-01-05

Bace Empty
InläggRubrik: Bace   Bace Icon_minipostedtis jan 08, 2008 11:37 am

Bace startades för (.. hm..vet inte exakt hur länge sedan, Men många år sen iaf ^^.) av mig. Och jag har varit ganska aktiv där nu en längre tid. För ungefär 1-1½ år sedan hade jag en jätte lång paus med stallet. Men sen så beslöt jag mig för att komma tillbaka till s.s :'D
Och nu kommer här lite om ägaren^^:
Jag som äger, kommer alltid att äga, och har ägt Bace enda hit heter Alli ( Eller igentligen i riktiga namn Alina... hatar mit namn.. -__-. ) och jag är 13 år (snart 14) och jag bor i Finland. Jag har ridit i 6år nu, och jag har hyrt 2 hästar och så har jag haft en egen häst :') ... Vet ej vad annat man skulle kunna skriva.. Fråga om det är nåt. Okej? ^^
Till överst på sidan Gå ner
___12345
* S.s Nörd *
* S.s Nörd *
___12345


Antal inlägg : 262
Age : 29
Location : Stockholm
Registration date : 08-01-04

Bace Empty
InläggRubrik: Sv: Bace   Bace Icon_minipostedlör feb 16, 2008 5:55 pm

Bace skrev:
Bace startades för (.. hm..vet inte exakt hur länge sedan, Men många år sen iaf ^^.) av mig. Och jag har varit ganska aktiv där nu en längre tid. För ungefär 1-1½ år sedan hade jag en jätte lång paus med stallet. Men sen så beslöt jag mig för att komma tillbaka till s.s :'D
Och nu kommer här lite om ägaren^^:
Jag som äger, kommer alltid att äga, och har ägt Bace enda hit heter Alli ( Eller igentligen i riktiga namn Alina... hatar mit namn.. -__-. ) och jag är 13 år (snart 14) och jag bor i Finland. Jag har ridit i 6år nu, och jag har hyrt 2 hästar och så har jag haft en egen häst :') ... Vet ej vad annat man skulle kunna skriva.. Fråga om det är nåt. Okej? ^^

okejs. ^^ gillar ditt namn juh . Wink<3
Till överst på sidan Gå ner
http://www.freewebs.com/pixo-studio
 
Bace
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
SS Fans :: (s.s) Nöje :: Länk Hörnan-
Hoppa till: